Kako članom avto-moto društev oziroma Avto-moto zveze Slovenije ponuditi članske storitve, ki bodo kar najbolj ustrezale njihovih pričakovanjem, potrebam, željam? Odgovor ponujajo nove oblike članskih kategorij, ki jih je Avto-moto zveza Slovenije uvedla letošnjo jesen. O tem smo se pogovarjali z Matejo Drobnič, vodjo področja članstvo pri AMZS.
S prenovljeno ponudbo storitev za člane AMZS želimo našim članom in članicam zagotoviti, da jim članstvo v AMZS prinaša ugodnosti praktično vsak dan, ne le takrat, ko potrebujejo pomoč na cesti, ki si jo zagotovijo s klicem na številko 1987. Ponudba je tako pestra, nabor pa tako obsežen, da imajo naši člani možnost, da si s prihranki pri koriščenih storitvah in popustih pri partnerjih več kot povrnejo znesek letne članarine.
Ugodnosti so raznolike: poleg pomoči na cesti z vsem, kar je z njo povezano, še ugodnosti pri opravljanju storitev ter popusti pri poslovnih partnerjih doma in v tujini.
Kaj se je spremenilo pri tem?
Izboljšali smo članske popuste pri storitvah, ki jih mora opraviti vsak lastnik avta: pri tehničnem pregledu, podaljšanju registracije, menjavi pnevmatik, rednem vzdrževalnem servisu, nekatere storitve pa so za člane AMZS celo brezplačne.
Pri članstvu Premium smo povečali zavarovalne vsote pri stroških zdravniške oskrbe in zavarovanju prtljage. Pri potovanjih, kjer so priporočene višje zavarovalne vsote (ZDA, Kanada…), lahko člani sklenejo ustrezno polico s 50-odstotnim popustom.
Vse več je tudi ugodnosti pri naših poslovnih partnerjih – o tem člane obveščamo z objavami v Motoreviji – in v okviru mednarodnega programa prihranka Pokaži kartico (Show Your Card!).
Največ sprememb je pri vključevanju vseh družinskih članov v članstvo AMZS. Kakšne novosti so na tem področju?
Prepričani smo, da si naši člani želijo, da bi bili s Pravim prijateljem AMZS brezskrbno na poti vsi njihovi družinski člani, želeli pa smo tudi zagotoviti, da bi bilo članstvo za vso družino čim bolj uporabniku prijazno.
To je sedaj mogoče s prenovljenim družinskim članstvom, v katerega član vključi zakonskega ali zunajzakonskega partnerja in otroke do 26. leta starosti. Vsi lahko koristijo isti nabor ugodnosti članstva (ki je v primerjavi z individualnimi kategorijami članstva nekoliko večji), nosilni član pa bo plačeval eno članarino.
Izbirati je mogoče med različicami Osnovnega družinskega članstva (za 60 evrov), Družinskega članstva Plus (za 89 evrov) in Družinskega članstva Premium (za 106 evrov s turističnim zavarovanjem v tujini ali za 136 evrov s turističnim zavarovanjem v tujini in pomočjo na cesti v Sloveniji in tujini). Vsak družinski član bo prejel svojo člansko kartico, vsi pa bodo imeli isto številko članstva, s katero se identificirajo pri koriščenju ugodnosti. Za prehod v družinsko članstvo ni treba čakati na potek članstva – prehod je mogoče narediti kadar koli med letom. Stari kategoriji družinskega članstva (ki sta bili na voljo le v Osnovni in Plus različici), bosta na voljo le še za obstoječe člane, zato svetujemo, da si nosilni član ob poteku članstva nadgradi članstvo v družinsko.
Kaj pa mladi, ki niso vključeni v družinsko članstvo?
Za mlade smo pripravili ugodnosti, ki so jim kot bodočim in pozneje mladim voznikom najbolj pisane na kožo: popuste pri opravljanju vozniškega izpita v AMZS Šoli vožnje in pri poslovnih partnerjih pri opravljanju tečaja prve pomoči ter zdravniškem pregledu in seveda v našem Centru varne vožnje na Vranskem. Vključuje pa tudi osnovno obliko pomoči na cesti (z enim brezplačnim popravilom okvare na mestu okvare in eno vleko v prometni nesreči poškodovanega ali pokvarjenega vozila). Vse to za zgolj 20 evrov. Obstoječe članstvo, ki je do oktobra nosilo enako ime, se odslej imenuje članstvo Brez vozila.
Novost je tudi članstvo po meri. Komu je namenjeno?
Z novim članstvom Po meri se prilagajamo potrebam članov, ki si želijo izbrati sestavine članstva, ki jih najbolj potrebujejo. Je to pomoč na cesti v Sloveniji, v tujini ali kar oboje? So to popusti v enotah AMZS? Turistično zavarovanje v tujini, prejemanje Motorevije, popusti pri poslovnih partnerjih, v izbranem avto-moto društvu in v programu Show your Card!? Odločitev prepuščamo članom in članicam, vse s ciljem, da se čim bolj približamo njihovim željam in jim te tudi izpolnimo, višina članarine pa je odvisna od izbranih storitev.
Dodatni prihranki so mogoči, če se člani odločijo, da bodo letno članarino plačevali prek SEPA direktne obremenitve in če ne želijo članske kartice v fizični obliki, saj si to lahko naložijo na svoje pametne naprave in jo imajo na ta način prav tako vselej pri roki.
Za pomoč pri izbiri vabimo naše člane in članice v eno od enot AMZS, kjer jim bomo svetovali, kaj izbrati, in spremembe pri članstvu tudi uredili. Prav kmalu pa bo na spletni strani www.amzs.si na voljo tudi simulator, ki bo v pomoč pri izbiri najbolj ustreznega članstva.
Kako pa lahko člani stalno spremljajo, kakšne ugodnosti imajo?
Svetujemo, da si člani na svoje pametne naprave naložijo brezplačno aplikacijo AMZS, v katero lahko vpišejo svojo številko članstva AMZS in spremljajo vse ugodnosti, ki jim pripadajo. S tem imajo najboljši pregled, hkrati pa pri roki tudi vse podatke, ki jih potrebujejo za koriščenje članskih ugodnosti.
Kje pa člani lahko dobijo dodatne informacije?
Za vsa vprašanja o članstvu, prenovljeni ponudbi za člane in za vsa druga vprašanja smo na voljo na telefonski številki 080 28 20. Z veseljem bomo odgovorili tudi na vprašanja, oddana po elektronski pošti na naslov clanstvo@amzs.si.