Konzorcij Euro NCAP je preskusil še šest avtomobilov različnih velikosti. Trije – novi audi Q5, land rover discovery in toyota C-HR – so dobili najvišjo oceno pet zvezdic, eden – novi citroen C3 – je dobil štiri zvezdice, dva majhna avtomobila – fiat 500 in ford ka+ – pa sta dobila po tri zvezdice.
Cestna terenca novi audi Q5 in land rover discovery sta se izkazala s svojo dobro varnostno zaščito in tudi primerno opremljenostjo z varnostnimi napravami. Enako velja tudi za križanca toyoto C-HR, ki se je tudi zelo dobro izkazala s svojo varnostno zaščito in opremljenostjo z varnostnimi napravami v paketu Toyota safety sense. Vsi trije avtomobili so dobili vseh pet zvezdic.
Trije manjši avtomobili se niso tako dobro izkazali, saj je novi citroen C3 dobil štiri zvezdice, fiat 500 in ford ka+ pa po tri zvezdice, pri čemer je odločilno vlogo odigrala slabša opremljenost z varnostnimi napravami.
Citroen C3
Novi citroen C3 se je izkazal s stabilno potniško kabino pri obeh čelnih trkih. Obremenitve voznika, sovoznika in sopotnika so bile večinoma majhne, nekoliko večje so bile le obremenitve prsnega koša sovoznika pri delnem čelnem trku, pa tudi voznika in sopotnika pri polnem čelnem trku. C3 se je s svojo varnostno zaščito dobro izkazal tudi pri bočnem trku in trku v steber.
Citroen C3 zagotavlja tudi dobro zaščito otrok, saj so bile obremenitve majhne, nekoliko večje so bile le obremenitve prsnega koša 6-letnega otroka in vratu 10-letnega otroka.
C3 ni opremljen s sistemom za samodejno zaviranje, na voljo pa je sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu, ki deluje pri hitrostih nad 70 km/h. Avto ima vgrajen tudi sistem za prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti.
Fiat 500
Potniška kabina fiata 500 je pri trku z delom prednjega avta v oviro, ki se deformira, ostala stabilna. Tako voznik kot sovoznik sta bila dobro zaščitena, prav tako ni bilo poškodb stegnenice in kolen. Drugače je bilo pri čelnem trku s celo širino avta v čvrsto oviro, saj je prišlo do kritičnih prekomernih obremenitev voznikove glave. Enako se je zgodilo tudi s sopotnikom na zadnjem sedežu, saj je tudi pri njem prišlo do kritičnih obremenitev glave, pa tudi prsnega koša zaradi velikih obremenitev, ki jih je povzročil ramenski del varnostnega pasu. Nič bolje se ni izkazal trebušni del varnostnega pasu, saj je sopotnik zdrsnil pod varnostnim pasom, kar je obremenilo trebuh. Dobro pa se je fiat 500 izkazal pri bočnem trku, pa tudi pri trku v steber.
Pri preverjanju zaščite otrok je bilo ugotovljeno, da je pri čelnem trku 10-letni otrok, ki je sedel na jahaču, z glavo udaril v sedež pred seboj, kar je povzročilo velike obremenitve glave in vratu. Do velikih obremenitev vratu je prišlo tudi pri 6-letnem otroku. Pri bočnem trku je prišlo do kritičnih obremenitev prsnega koša 10-letnega otroka. Fiat 500 se tudi ni dobro izkazal pri zaščiti pešcev, prav tako nima vgrajenega sistema za prepoznavanje pešcev in samodejno zaviranje. Za vgrajene varnostne naprave je fiat 500 dobil vsega 27 odstotkov točk, saj nima vgrajenega sistema za samodejno zaviranje in sistema za opozarjanje na zapustitev voznega pasu.
Ford ka+
Ford ka+, majhen avto, ki bo na slovenski trg zapeljal letos jeseni, je tudi dobil zgolj tri zvezdice. Pri čelnem trku s prekritjem v oviro, ki se deformira, je potniška kabina sicer ostala stabilna, toda obremenitve prsnega koša tako voznika kot sovoznika so bile precejšnje. Zaradi zasnove armaturne plošče lahko pride do poškodb spodnjega dela nog. Pri polnem čelnem trku je prišlo do povečanih obremenitev voznikovega prsnega koša, še slabše pa je godilo sopotniku na zadnjem sedežu, saj je prišlo do kritičnih obremenitev prsnega koša in velikih obremenitev glave. Ford ka+ se je dobro izkazal s svojo varnostno zaščito pri bočnem trku in trku v steber.
Pri preverjanju varnostne zaščite otrok so bile pri čelnem trku ugotovljene nekoliko večje obremenitve vratu in prsnega koša 6-letnega otroka, sicer pa je bila zaščita dobra.
Ford ka+ ni opremljen s sistemom za samodejno zaviranje, niti s sistemom za opozarjanje na zapustitev voznega pasu.