Ambicije

Za volanom

Renault megane grandcoupe


 

Renault ima veliko izkušenj z (manjšimi) limuzinami – tudi s štirivratnim meganom, ki se je imenoval fluence. Z novo generacijo so storili korak naprej ali vsaj vstran; zadnji del megana so podaljšali in elegantno sploščili, avtu pa dodali ambiciozno ime grandcoupe …

Tudi grandcoupe je čistokrvni megane, kar jasno pove s podobo svojega prednjega dela, ki je povsem enaka obema drugima karoserijskima različicama (petvratni in karavanski). Od zadaj pa je grandcoupe bolj podoben večjemu talismanu, a z elegantno padajočim zadnjim delom strehe, ki vsaj delno upraviči ambiciozno ime grandcoupe.

Grandcoupe je izdelan na podaljšani Renaultovi modularni platformi, z 271,1-centimetrsko medosno razdaljo. Z dolžino 463,2 cm se megane grandcoupe spogleduje že s srednjim avtomobilskim razredom. Daljša medosna razdalja se seveda pozna pri prostoru na zadnji klopi, ki ponuja bistveno več udobja in kolenskih centimetrov kot petvratni megane – le kupejevsko urezana streha je malce bližje glavam potnikov na zadnji klopi.

Prtljažni prostor je limuzinsko prostoren in meri 500 litrov, je pa tudi limuzinsko omejeno dostopen, saj je odprtina vanj razmeroma ozka. Kot edini avto tega razreda ima megane grandtour vgrajen sistem za odpiranje prtljažnega pokrova z zamahom noge pod zadnjim delom avtomobila.

Ostala tehnika, mehanika in elektronika je znana iz petvratnega megana. Motorna paleta bo ob začetku prodaje sredi decembra sestavljena iz enega bencinskega in treh dizelskih motorjev. Bencinski motor je uveljavljen 1,6-litrski štirivaljnik s 85 kW, pri dizelskih pa gre za dve zmogljivostni različici 1,5-litrskega dCi štirivaljnika (s 66 in 81 kW) in 1,6-litrski dCi s 96 kW. 1,5-litrski dCi z 81 kW si lahko kupec omisli tudi z avtomatiziranim EDC menjalnikom. Pozneje bo megane grandcoupe na voljo tudi z 1,2-litrskim bencinskim TCe turbo štirivaljnikom s 96 kW.

Izza volanskega obroča je megane grandcoupe povsem enak petvratni ali karavanski različici. To pomeni enako armaturno ploščo z digitalnim merilnikom in na dotik občutljivim zaslonom na sredinskem delu. Prek njega upravljamo s številnimi finkcijami in napravami – tudi z bogatim naborom voznih in varnostnih pripomočkov, med katerimi velja omeniti aktivni tempomat, samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje prometnih znakov in še kaj.

Megane grandcoupe bo na naše ceste zapeljal decembra, zanj pa bo treba odšteti 500 evrov več kot za primerljivega petvratnega megana. Kupci imajo v tem razredu sicer še vedno najraje kombilimuzine, a z všečno obliko in boljšo prostornostjo so zrasle ambicije tudi štirivratnemu meganu.

Renault megane grandcoupe
- limuzinska, podaljšana različica megana
- več prostora zadaj, 500-litrski prtljažnik
- en bencinski, trije dizelski motorji
- 500 evrov dražji od pevratnega megana

Ključne besede


renaultRenaultMeganeGrandcoupe