Pri Oplu so se z mokko pravočasno odzvali na želje kupcev po majhnih cestnih terencih in od leta 2012, ko so avto predstavili, so prodali že več kot 600.000 avtov. Sedaj so mokki dodali X v imenu in jo temeljito prenovili, njena prostornost pa je ostala nespremenjena.
Črko X v imenu bodo poslej imeli vsi Oplovi cestni terenci in križanci, torej avti, ki imajo lahko tudi štirikolesni pogon. Pri mokki se je zanj odločil vsak peti kupec, tudi po prenovi pa prenos moči na zadnji kolesi ostaja enak: zanj skrbi elektronsko uravnavana večploščna sklopka, ki na zadnji kolesi lahko prenese do 50 odstotkov moči.
Z novima žarometoma z LED dnevnimi lučmi, spremenjeno prednjo masko in odbijačem ter z novo grafiko zadnjih luči je mokka X dobila bolj mišičasto podobo. Še bolj temeljito pa je spremenjena mokkina notranjost, saj so ji na sredini armaturne plošče vgradili velik barvni zaslon na dotik – ta je lahko 7 ali 8 palčen glede na vgrajen informacijski sistem intellilink. S tem je mokka X dobila sodoben informacijski sistem, ki zagotavlja številne funkcije. Ob tem pa ima mokka X vgrajen tudi sistem OnStar, ki omogoča povezavo uporabnika s klicnim centrom (tudi v slovenščini), ob morebitni nesreči pa samodejno sporoči podatke o lokaciji avtomobila (e-Call sistem).
Spremenjena je tudi instrumentna plošča – na 3,5 ali 4,2 palčnem zaslonu so izpisani podatki bistveno lažje berljivi, kar je še posebej pomembno za starejše voznike. Za boljšo vidljivost ponoči je sedaj tudi mokka X lahko opremljena z LED žarometi, ki samodejno prilagajajo dolžino in širino svetlobnega snopa razmeram pri vožnji. Prav tako so na voljo različni asistenčni sistemi za večjo varnost in udobje v vožnji, tudi sistem samodejnega zaviranja in opozorilo na prekratko varnostno razdaljo, ki se pred voznikom prikaže z rdečimi lučmi na vetrobranskem steklu.
Pri ponudbi motorjev in menjalnikov je edina večja novost 1,4-litrski turbo bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem goriva s 112 kW (152 KM) in 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Še naprej je v ponudbi 1,4-litrski turbo bencinski motor s 103 kW in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, pa tudi 1,6-litrski bencinski motor s 5-stopenjskim menjalnikom. Na voljo sta tudi dve različici 1,6-litrskega dizelskega motorja z 81 in 100 kW.
Posodobitev je mokki X zelo dobro dela, saj je všečnejša, udobnejša, opremljena s sodobnimi napravami in pripomočki, kar vse govori v prid, da bo iz te moke tudi naprej še veliko kruha. Pri nas bo avto naprodaj oktobra za najmanj 17.450 evrov.
Opel mokka X |
- spremenjen videz - posodobljeno voznikovo delovno okolje - vgrajeni razni asistenčni sistemi - pri nas za najmanj 17.450 evrov |