Kratek test: Ford focus karavan 1.0 ecoboost hybrid 114 kW mHEV active X

Test

Hibridno in aktivno - Pri Fordu so se elektrifikacije svojih avtomobilov lotili temeljito.


Pri Fordu so se elektrifikacije svojih avtomobilov lotili temeljito: na ceniku karavanskega focusa (če odštejemo športno različico ST) sta odslej le dva bencinska motorja z blago hibridno tehnologijo in en dizelski motor z ročnim ali avtomatiziranim menjalnikom. Pod drobnogled smo vzeli focusa v karavanski karoserijski različici v pustolovski preobleki active in z zmogljivejšim od obeh blago-hibridnih litrskih trivaljnikov.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Trije centimetri za več svobode?

S 575-litrskim prtljažnikom v karavanskem zadku - in bogato odmerjenim prostorom za potnika na zadnji klopi - je karavanski focus lahko vzoren družinski avto, ki po uporabnosti ne zaostaja veliko za večjim mondeom. Različica active prinese za 3 cm večjo oddaljenost od tal in nekaj robustnih karoserijskih poudarkov, a ne poseže v focusov družinski značaj - in tudi ne pokvari focusovih vzornih voznih lastnosti; natančne vodljivosti, odzivnosti in dobre lege na cesti.

Paket opreme active X prinese veliko lepotnih in praktičnih dodatkov, za popolno varnost in prilagodljiva LED žarometa pa je treba dokupiti nekaj tehnoloških paketov.


Fordov litrski trivaljnik z oznako ecoboost že vrsto let žanje pohvale in priznanja, z dodanim zaganjalknikom oziroma generatorjem, ki deluje pod napetostjo 48 voltov in sestavlja blagi hibridni sistem, pa je pogonski sklop pridobil še nekaj dodatnega potiska in nekaj decilitrov manjšo porabo goriva. Tovarniško obljubljene porabe 5,4 l/100 km sicer nismo uspeli doseči, a tudi povprečje 6,9 l/100 km ( v zimskih razmerah) ni slabo za avto, ki do 100 km/h pospeši v manj kot 10 sekundah in z lahkoto doseže več kot 200 km/h.

Paket opreme active X prinese veliko lepotnih in praktičnih dodatkov, za popolno varnost in prilagodljiva LED žarometa pa je treba dokupiti nekaj tehnoloških paketov. Pogrešali smo le možnost izbire samodejnega ali avtomatiziranega menjalnika, ki bi dodal piko na i focusovim voznim lastnostim in udobju, a samodejni menjalnik je na voljo le za dizelsko motorno različico.

Različica active prinese za 3 cm večjo oddaljenost od tal in nekaj robustnih karoserijskih poudarkov, a ne poseže v focusov družinski značaj

Pod črto ...

Z dodatno opremo in z upoštevanim popustom takšen focus stane 26.670 evrov, kar ni malo, a tudi focusovi tekmeci niso bistveno cenejši … 

Všeč nam je +

vozne lastnosti , odizvnost motorja, prostoren prtljažnik, učinkovitost asistenčnih sistemov

Ni nam všeč -

le ročni menjalnik, doplačilo za varnostno opremo, visoka cena

Fordov litrski trivaljnik z oznako ecoboost že vrsto let žanje pohvale in priznanja, z dodanim zaganjalknikom oziroma generatorje.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, turbo, prostornina: 998  cm3, največja moč: 114  kW (155  KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 235 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni 6-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 469,3  cm, širina: 184,4 cm, višina: 154,5  cm, medosna razdalja: 270  cm, masa praznega vozila: 1388  kg, dovoljena skupna masa: 1940 kg, prtljažnik: 575 - 1653  l, posoda za gorivo: 52 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 211  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 9,7  s, normna poraba goriva kombinirano: 5,4 l/100 km, izpust CO2: 94 g/km, poraba na testu: 6,9  l/100 km.
Cena:  Summit motors: 24.040  EUR

 

Ključne besede


testFordTest avtafocus