Kratek test: Ford focus karavan 2.0 ecoblue active business

Test

Draga avantura - s ceno, ne pa tudi z vsebino, sili v prestižnejši del avtomobilske ponudbe


Z navidezno pustolovskim focusom active se je Ford pridružil ponudnikom karavanov in kombilimuzin, ki z malce večjo oddaljenostjo od tal in robustnimi karoserijskimi dodatki strežejo tistim pustolovcem, ki jim cestni terenci ne dišijo.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 2/5 zvezdic

Brez štirikolesnega pogona

Karavanski focus active sicer ponuja le okus po avanturizmu: 2 cm večja oddaljenost od tal in lični ter ravno prav robustni plastični dodatki mu dajejo privlačen videz, kaj dosti več pa ne. Brez štirikolesnega pogona (ki za focusa ni v ponudbi) na brezpotju ne pride nič dlje od ostalih različic. Zaradi malce višje oddaljenosti od tal je sicer malenostno lažje sesti v avto, ostalo pa je enako kot v “cestni” različici karavanskega focusa: pregledno in prečiščeno voznikovo okolje, odlično sedenje in solidna kakovost izdelave. Karavanski zadek prinese daljšo medosno razdaljo in zato več prostora potnikom zadaj, pa seveda prostoren in uporaben prtljažnik - vanj gre od 608 pa vse do 1653 litrov prtljage ali tovora.

150 "konj" in 8-stopenjski samodejni menjalnik

2-litrski dizelski štirivaljnik s 110 kW se dobro ujame z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom; zaradi dolgih prestavnih razmerij višjih prestav focus pri potovalnih hitrostih križari z zelo nizkimi motornimi vrtljaji, kar ne pomeni le zvočnega udobja, ampak tudi majhno porabo goriva.

Odlične vozne lastnosti - vodljivost, okretnost, natančnost in lego na cesti - ni treba posebej izpostavljati, kot “avanturistični” avto pa ima focus active tudi dodatne “terenske” programe sistema za izbiro voznih lastnosti. Višja oddaljenost od tal se na navadni cesti prav nič ne pozna, štirikolesnega pogona pa focus žal nima v ponudbi.
Različica active označuje tudi zelo bogat paket opreme - z dodatnim paketom business takšen focus dobi še bogatejši nabor asistenčnih in komunikacijskih sistemov. A seznam doplačil je vseno lahko obsežen: pri testnem focusu je bil vreden dodatnih 6200 evrov.

Voznikško urejeno okolje.

Pod črto ...

Ob pogledu na etiketo s ceno - skoraj 38.000 evrov - tudi izdaten popust ne omili dejstva, da je najboljši, najlepši in drugi najdražji focus v Fordovi ponudbi - enostavno predrag. S ceno, ne pa tudi z vsebino, sili v prestižnejši del avtomobilske ponudbe … 

Všeč nam je +

všečna oblika, prožen motor, majhna poraba goriva, odlične vozns lastnosti

Ni nam všeč -

nima štirikolesnega pogona, doplačilo za varnostne dodatke, previsoka cena

Prostoren in uporaben prtljažnik - vanj gre od 608 pa vse do 1653 litrov prtljage ali tovora.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1996  cm3, največja moč: 110  kW (150  KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 370  Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, osemstopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 469,3  cm, širina: 182,5  cm, višina: 153,2  cm, medosna razdalja: 270  cm, masa praznega vozila: 1559  kg, dovoljena skupna masa: 2105  kg, prostornina prtljažnika: 608 - 1653 l, posoda za gorivo: 52 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 203  km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,5 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,1/5,5/4,6 l/100 km, izpust CO2: 119  g/km, poraba na testu: 6,1  l/100 km.
Cena: Summit motors: 31.430 EUR

 

 

Ključne besede


TestFordTest avtaKrižanecford focus