Kratek test: Renault grand scenic energy TCE 160 initiale paris

Test

Družinska zgodba - 7 sedežev ali pa kar 718 litrov prtljažnega prostora


Renaultova scenic in grand scenic sta ob zadnji generacijski prenovi zadržala enoprostorno zasnovo in pridobila nekaj lastnosti križancev.

Oblika in prostornost 5/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
Varnost in oprema 5/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 5/5 zvezdic

Podoben večjemu espacu

Daljši grand scenic je od zadaj na primer zelo podoben večjemu espacu, sledi pa mu tudi s prostornostjo: na posamično nastavljivih sedežih v drugi vrsti je dovolj prostora tako za kolena kot za glave, sedeža v tretji vrsti pa sta le zasilna. Če ju zložimo v prtljažno dno, grand scenic ponudi kar 718 litrov prtljažnega prostora. Grand scenic svoje družinsko poslanstvo potrjuje s prilagodljivostjo in tudi z veliko priročnimi odlagalnimi površinami in predali.

Pod pokrovom motornega prostora je imel testni grand scenic nov 1,3-litrski turbo bencinski štirivaljnik, ki je plod sodelovanja koncernov Renault Nissan Mitsubishi in Daimler; v močnejši različici motor zmore 117 kW in ima 260 Nm navora. Motor je pri speljevanju poskočen in se hitro zavrti v višje vrtljaje, pri daljši avtocestni vožnji pa ne moti s prekomernim hrupom, saj pri avtocestnih hitrostih deluje z nizkimi vrtljaji. Ročni menjalnik pomirja z natančnim pretikanjem, za še več udobja pa velja razmisliti o avtomatiziranem menjalniku. Kombinacija majhne prostornine in precejšnje mase avta prinese poraba goriva prek 7 l/100 km, kar je za avto te velikosti in prostornosti dober rezultat.

Daljši grand scenic je od zadaj na primer zelo podoben večjemu espacu, sledi pa mu tudi s prostornostjo.

Scenic nove generacije je postavljen na ozke pnevmatike velikega preseka (20 palcev), ki mu dajejo prepoznaven videz, paket opreme initiale paris - v katerem sta tudi dodatna sedeža v tretji vrsti - pa avtu doda tudi nekaj prestiža - na primer v usnje obloženo notranjost z vidnimi belimi šivi, ambientalno osvetlitev in še marsikaj drugega. Na seznamu doplačil sta le še panoramska streha in rezervno kolo.

Pod črto ...

Takšen družinski avto za dobrih 31 evrskih tisočakov odkljuka skoraj vse družinske zahteve, hkrati pa tudi popiha na dušo tistim, ki imajo radi prestiž in dobro opremo. 

Všeč nam je +

prostoren prtljažnik, prožen motor, zvočno udobje

Ni nam všeč -

upravljanje s sredinskim zaslonom, prostornost na zadnjih sedežih, upravljanje tempomata

Oprema initiale paris avtu doda tudi kar. nekaj prestiža - na primer v usnje obloženo notranjost z vidnimi belimi šivi, ambientalno osvetlitev in še marsikaj drugega.

Tehnični podtatki 

Motor in prenos moči: turbo bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1330 cm3, največja moč: 117 kW (160 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 260 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 463,5 cm, širina: 186,6 cm, višina: 164,8 cm, medosna razdalja: 280,4 cm, masa praznega vozila: 1671 kg, dovoljena skupna masa: 2247 kg, prostornina prtljažnika: 189 – 718 – 1737 l, posoda za gorivo: 53 l.
Zmogljivost in poraba: najvišja hitrost: 197 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,5 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,8/7,1/5,6 l/100 km, izpust CO2: 125  g/km, poraba na testu: 7,3 l/100 km.
Cena: Renault Nissan Slovenija: 30.990 EUR

 

Ključne besede


testRenaultTest avtaScenicenoprostornež