Kratek test: Renault clio I feel Slovenia energy TCe 75

Test

Dolenjec - še vedno najbolje prodajan avto na našem trgu, poleg tega pa je tudi izdelan v Slovenji ...


Renault clio je še vedno najbolje prodajan avto na našem trgu, poleg tega pa je tudi izdelan v Slovenji, v naši edini avtomobilski tovarni v novomeškem Revozu. V čast domačega trga in dolgoletnih gospodarskih vezi med Renaultom in državo je dobil pravico, da nosi nacionalno oznako I feel Slovenia.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 3/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Gre za omejeno serijo najbolje opremljenih cliov, ki so narejeni v Sloveniji izključno za slovenske kupce. Seznam serijske opreme je precej prepričljiv, saj je slovenski clio postavljen na vrh cenika. Je pa razmerje med ponujenim in zahtevanim zelo dobro, tudi če ga primerjamo s tekmeci. Z aktualnim popustom - 2200 evrov - bi tako opremljenega clia, kot smo ga imeli na testu, domov odpeljali za 14.040 evrov.

Po prostoru v kabini se še vedno brez težav kosa z novo Fordovo fiesto, njegov največji tekmec polo pa z novo arhitekturo pokaže zobe predvsem na zadnji klopi, kjer ima več prostora za kolena in nad glavami. Ravno prav odebeljen volan lepo sede v roko. Pri polaganju zadnje klopi v prtljažniku ne nastane ravno dno.

Dobro skriva leta

Aktualna generacija clia je na trgu že dobrih 6 let, nova pa že trka na vrata. Predvsem na račun bogate serijske opreme paketa I feel Slovenia navzven precej dobro skriva leta. Z zelo dobrimi LED lučmi, 17-palčnimi platišči in vpadljivo kovinsko rdečo barvo še vedno nastopa zelo samozavestno. Leta težje skrije v notranjosti, saj so tekmeci bolj digitalni in oblikovno drznejši. Ergonomija je povprečna, merilniki so malce pusti in zaslon potovalnega računalnika je majhen. Se pa clio izkaže z udobnimi sedeži, učinkovito samodejno klimatsko napravo, LED osvetlitvijo, navigacijsko napravo z menijem in glasovnim vodenjem v slovenščini ter dodatno zatemnjenimi stekli.
S 56-kilovatnim bencinskim trivaljnikom in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom bo tak clio prepričal le najbolj nezahtevne voznike, ki se vozijo predvsem v mestu in na krajših razdaljah. Na avtocesti ga je treba priganjati, da drži potovalni tempo. Se pa oddolži s porabo, ki se brez težav obdrži tudi pod šestimi litri na 100 km. Clio dobro drži stik s cesto, a na velikih platišči bolj grobo blaži neravnine.

Osrednji, 7-palčni zaslon na dotik ni med najbolj odzivnimi in tudi živa slika iz vzvratne kamere v slabih svetlobnih pogojih ne ponuja najbolj kakovostnega prikaza. Ima pa slovenske menije.

Pod črto ...

Kot celoten paket je clio še vedno prepričljiv avto, kar se pozna na prodajnih številkah - lani se je zanj odločilo 3.900 voznikov. To je dovolj zgovoren dokaz, da so francoskega Dolenjca domači kupci vzeli za svojega.

Všeč nam je +

všečna oblika, LED luči, bogat paket opreme

Ni nam všeč -

skromne motorne zmogljivosti pomanjkljiva varnostna oprema, bobnaste zavore zadaj

S 56-kilovatnim bencinskim trivaljnikom in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom bo tak clio prepričal le najbolj nezahtevne voznike, ki se vozijo predvsem v mestu in na krajših razdaljah.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: turbo bencinski, trivaljni, prostornina: 898  cm3, največja moč: 56 kW (75 KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 120Nm pri 2500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni 5-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 406,3cm, širina: 173,2 cm, višina: 144,8 cm, medosna razdalja: 258,9 cm, masa praznega vozila: 1227 kg, dovoljena skupna masa: 1630 kg, prostornina prtljažnika 300 – 1146l, posoda za gorivo: 45 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 178 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 12,3 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,4/6,5/5,2 l/100 km, izpust CO2: 114 g/km, poraba na testu: 6,2 l/100 km.
Cena: Renault Nissan Slovenija: 15.740 EUR

 

Ključne besede


TestRenaultTest avtaRenault clio