Kratek test: Mazda CX-3 G120 attraction

Test

S prenovo so pri Mazdi všečno obikovanemu križancu CX-3 dodali nekaj novih dodatkov, prostornost pa je ostala nespremenjena.


Oblika in prostornost 4/5

Avto ima dovolj prostora na prednjih sedežih, a dokaj malo za kolena na zadnji klopi in sprejemljivo velik, a s prevračanjem naslona povečljiv prtljažnik z ravnim dnom. Voznik si sam izbere položaj sedenja z nastavitvijo višine – to je lahko dokaj visoko, a tedaj je vzdolžni pomik sedeža prekratek za visokorasle. Ergonomija je bolj podobna tisti v osebnem avtu kot v cestnem terencu.

Zmogljivosti in gospodarnost 5/5

Mazda ni podlegla trendu prostorninsko majhnih motorjev, temveč ponuja 2-litrski atmosferski bencinski motor, ki v šibkejši različici zmore 88 kW. Motor dokazuje staro pravilo, da več prostornine pomeni več navora, kar se izrazi z dobro prožnostjo v vseh območjih delovanja, obenem pa ima dovolj moči – tudi zato, ker avto tehta manj kot 1,2 tone. Motor je zelo dobro zvočno zadušen. Velika prostornina motorja pa ne vpliva na porabo – manj kot 7 l na 100 km je zelo sprejemljiv dosežek glede na zmogljivosti.

Vozne lastnosti in udobje 4/5

Avto se lahko pohvali z zelo dobrimi voznimi lastnostmi, še zlasti z zelo zanesljivo in predvidljivo lego na cesti, natančnim volanskim mehanizmom, dokaj trdim, a tudi na kratkih grbinah učinkovitim vzmetenjem. Dobra prednja sedeža. Zaradi dokaj nizke odmaknjenosti dna avta od tal – 15,5 cm – omejitve pri vožnji po zahtevnejšem terenu.

Varnost in oprema 4/5

Z opremo attraction ima CX-3 LED žaromete in zadnje luči, 7-palčni visoko postavljen zaslon multimedijske naprave, digitalni radio, bluetooth povezavo, samodejno klimatsko napravo, parkirne senzorje zadaj, tudi kar nekaj naprav za večjo aktivno varnost – tudi samodejno zaviranje pri majhnih hitrostih, ne pa tudi pri večjih, saj ima avto običajni tempomat. Dodatno se splača seči v žep po 500 evrov za navigacijo, pa tudi za nakup vzvratne kamere.

Vrednost glede na ceno 3/5

Dobro opremljena mazda CX3 ni ravno poceni, toda tudi tekmeci niso prav veliko cenejši. Oblika karoserije ima svojo ceno.

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, prostornina: 1988 cm3, največja moč: 88 kW (120 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 204 Nm pri 2800 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 427,5 cm, širina: 176,5 cm, višina: 153,5 cm, medosna razdalja: 257 cm, masa praznega vozila: 1170 kg, dovoljena skupna masa: 1690 kg, prtljažnik: 350 – 1260 l, posoda za gorivo: 48 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 192 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,9/7,4/5,9 l/100 km, izpust CO2: 137 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km.
Cena: MMS: 19.290 EUR

Ne spreglejte:

Test: Mazda CX-5 CD175 AWD AT revolution top

Reportaža: Obisk največje Mazdine zbirke avtomobilov zunaj Japonske

 

Ključne besede


MazdaMazda muzejmazda CX-3