Matej Žagar je po seriji slabih startov na koncu zbral sedem točk, kar je zadostovalo za končno deveto mesto na dirki ter mesto šestega speedwayista na svetu v tej sezoni. Za vsega točka je bil boljši od Poljaka Macieja Janowskega, šesto mesto pa za 32 letnega člana AMTK Ljubljana pomeni drugi najboljši rezultat v petih letih dirkanja kot stalni član elitne spidvejske petnajsterice, ki se v omenjeni seriji bori za vsakoletni naslov svetovnega prvaka.
V petih dirkah redne vožnje je Žagar v svoj proračun vknjižil prav vsa možna mesta, od tega pa tretje žal dvakrat. Če bi imel le točko več, bi se lahko meril namreč tudi v polfinalnih vožnjah.
»Bil sem hiter, a žal ne na startih in to mi je vzelo toliko hitrosti, da so mi tekmeci v večini voženj že preveč pobegnili naprej. Prvina, ki jo bo treba trenirati še precej bolj, kot sem jo doslej. Škoda, da je v času pred odhodom v Avstralijo v Sloveniji deževalo in nisem uspel izpeljati vseh treningov, ki sem si jih želel, pri tem so nastradali tudi starti,« je povedal Žagar, ki je zadovoljen, da je sezona zaključena, saj je z mislimi že povsem v naslednjem boju za svetovni naslov: »Aprila prihodnje leto bo šlo ponovno vse od začetka in vem, s čim se moram spopasti čez zimo, da bi leta 2016 končal sezono tam, kjer si želim. Nehal bom z dirkanjem v Veliki Britaniji, saj tam ne morem več napredovati, nov cilj je tako ob poljski ekstra ligi še švedska profesionalna liga, da dokončno strem oreh skandinavskih ovalov, pa da tudi sebi in svoji ekipi s tem precej olajšam logistične težave, s katerimi se vedno znova spopadam zaradi dirkanja na Otoku.« Ob tem ni pozabil omeniti, da je sezono končal zadovoljen tudi kar se njegovega opremljevalca motorjev tiče: »Izjemno dober občutek je tudi to, da ne rabim iskati novega frizerja svojih agregatov. Z letošnjim sva se zelo dobro ujela in verjamem, da bova s to močjo in hitrostjo nadaljevala tudi v naslednji sezoni. Bom pa verjetno v ekipi zaposlil še enega mehanika, da bo delo dejansko teklo tako kot mora.«
V izteku sezone nas sedaj zanima še celoten koledar za sezono 2016, v kateri bi naj, kot se po tiho šušlja, bile velike možnosti za ponovno organizacijo VN Slovenije v Krškem. Zaenkrat se že ve, da bodo tri dirke na Poljskem – Varšava, Gorzow in Torun, dve na Švedskem – Malilla in Stockholm, v Veliki Britaniji ne gre brez valižanskega Cardiffa, na Danskem ponovno Horsens, manjkala ne bo Praga, še vsaj štiri leta pa se bo serija vračala tudi v Melbourne. Govori se, da bi namesto finskega Tampereja naj koledar popestril nemški Tetterow, med organizatorji pa bi naj ostala tudi Latvija z Daugavpilsom. S Krškim bi to pomenilo ponovno 12 dirk, kar bi bilo z izjemo Finske torej povsem enako kot letos.
Preostanejo nam še štiri imena za voznike, ki bodo stalni člani serije kot vozniki s posebnim povabilom. Brez večjega stresa pri stavah lahko tako že danes povemo, da bodo to izvrstni Danec Peter Kildemand, ki je kot rezerva nadomestil Poljaka Jaroslawa Hampla, ob treh izpuščenih dirkah mu je zmanjkalo vsega tri točke, da bi se kar sam uvrstil med prvo osmerico, ki ima zagotovoljen nastop v naslednji sezoni. Ker ni nobenemu Švedu uspelo v to žlahtno druščino, bosta tako med povabljeno četvorico verjetno vsaj dva. Predvidoma Andreas Jonsson ter Antonio Lindbäck. Zadnje mesto je še najbolj vprašljivo, skozi vso sezono pa se je govorilo, da bi naj avtomatsko pripadlo prav poškodovanemu Hamplu.
Rezultati:
1. Greg Hancock (ZDA) 21 točk, 2. Niels Kristian Iversen (Dan) 15, 3. Maciej Janowski (Pol), 4. Jason Doyle (Avs) oba 11, 5. Peter Kildemand (Dan) 13, 6. Tai Woffinden (VB) 12, 7. Andreas Jonsson (Šve) 12, 8. Krzysztof Kasprzak (Pol) 9, 9, Matej Žagar (Slo) 7, 10. Michael J. Jensen (Dan) 7,…
Končni vrstni red v SP 2015:
1. Woffinden 163 točk, 2. Hancok 147, 3. Pedersen 131, 4. Iversen 120, 5. Doyle 114, 6. Žagar 107, 6. Janowski 106, 8. Holder 95, 9. Kildemand 92, 10. Jonsson 88, 11.
Borut Cvetko / mediaspeed.net