Dirko sta sicer najbolje pričela vodilna v prvenstvu Tim Reeves in Gregory Cluze, a že v prvem krogu imela tehnično okvaro in morala zapeljati v boks. Špendal in Lelubez sta dirko pričela bolj iz ozadja, a že na štartu prehitela Remšeta in Ramseya. Slednja nista rabila veliko časa da sta pridobila izgubljeno pozicijo. V tem času se je kar nekaj posadk borilo za mesta pri vrhu, a tehnične okvare in odstopi so obe slovenskima dirkačema omogočile napredovanje po lestvici. Remše in Špendal sta na polovici dirke, predvidenih je bilo 18 krogov, najprej prehitela Švicarsko posadko Rutz/Hofer, zatem pa je sledilo nekaj medsebojnih prehitevanj. V 13 krogu sta bila v bolšji poziciji Špendal in Lelubez in prav v tem krogu je bila dirka zaradi nesreče posadke Paivarinta/Kainulainen tudi prekinjena. To je pomenilo, da se je nekdanji evropski prvak med prikoličarji Milan Špendal prvič uvrstil na zmagovalni oder tudi na dirkah najvišjega ranga. Le dobro sekundo za Špendalom in Lelubezom sta v cilj na četrtem mestu pripeljala še Remše in Ramsay.
Po najboljšem dosežku na dirkah svetovnega prvenstva je Špendal povedal: »Seveda sem vesel, da mi je ob vsej smoli, ki je našo ekipo spremljala v preteklosti, tokrat uspela uvrstitev na zmagovalni oder. Še posebej, ker sva tudi tokrat imela na razpolago le eno novo gumo. Naš proračun se namreč ne more primerjati z višino sredstev, katere imajo na voljo številne druge ekipe«.
Po sedmih dirkah sta Špendal in Lelubez na skupnem šestem mestu, za petim zaostajata le dve točki. Remše in Ramsay sta skupno osma, v vodstvu pa sta še vedno Reeves in Cluze.
Naslednja dirka bo prvi avgustovski vikend v Assnu (Nizozemska), a Špendal, ki je na poti z dirke v Angliji doživel težjo nesrečo, pri čemer so povsem uničili svoj kombi, na srečo so jo potniki odnesli brez poškodb, še ne ve, če bo na dirki lahko nastopil.