Neuničljiv

Za volanom

Toyota hilux


 
Trg pick-upov oziroma pol-tovornjačkov je pri nas v razcvetu; glavnim tekmecem v tem razredu se je zdaj pridružil tudi Toyotin hilux nove generacije, ki ga pri Toyoti označujejo kar za neuničljivega.

Hilux je med slovenskimi vozniki tovrstnih avtomobilov seveda dobro poznan in uveljavljen, vselej je bil tudi med prodajno najuspešnejšimi pick-upi. Z novo generacijo so hiluxu nadeli malce bolj zloščeno podobo, predvsem pa sodobnejšo armaturno ploščo.

Hilux po novem v dolžino meri 522,5 cm, kar je 7,5 cm več kot prej. Je tudi za 2 cm širši in za 4,5 cm nižji od prehodnika, širina tovornega prostora oziroma kesona pa se je povečala na 164,5 cm. Kot doslej je tudi novi hilux na voljo v treh karoserijskih različicah – z enojno kabino in zato daljšim kesonom, s podaljšano kabino in z dvojno kabino s parom vrat na vsakem boku. Za večino uporabnikov je najzanimivejša slednja, saj hiluxu daje dodatno, vsakodnevno uporabnost – tudi za družinske opravke, če je treba.

V osnovi pa je hilux še vedno pravi delovni stroj s čvrsto šasijo, robustnim podvozjem, odličnim štirikolesnim pogonom in novim 2,4-litrskim dizelskim štirivaljnikom. Motor zmore 110 kW in ima 400 Nm navora, udobno razporejenih med 1600 in 2000 vrt/min. Ob ročnem šeststopenjskem menjalniku je na voljo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik, ki avtu dobro pristoji tako na cesti kot – še bolj – pri terenski vožnji. Prav na brezpotjih se hilux počuti najbolje; razen osnovne različice s pogonom na zadnji kolesi so vse ostale opremljene z elektronsko priklopljivim štirikolesnim pogonom z reduktorjem in 100-odstotno zaporo zadnjega diferenciala. Pogon, velika odmaknjenost od tal in velik hod vzmetnih nog (več kot 50 cm) zagotavljajo odlične plezalne sposobnosti, zasnova karoserije pa omogoča velike vstopne in izstopne kote na vzponih in spustih. Vozniku v pomoč je sistem za speljevanje na klancih, za doplačilo pa tudi sistem za samodejno spuščanje po strmih klancih, pa tudi sistem za aktivni nadzor zdrsa.

Hilux tehta 1700 kg, v osnovi pa ima nosilnost 700 kg. Brez doplačila je slovenskim kupcem na voljo paket za povečanje nosilnosti na 1050 kg, hkrati pa lahko avto vleče še prikolico s 3200 kg.

Multimedijsko napravo smo že omenili, vtis osebnega avta pa hilux naredi tudi s paketom varnostnih pripomočkov, ki jih poznamo iz Toyotinih osebnih avtov.

Za štirivratnega hiluxa je pri nas treba odšteti od 30.900 do 36.800 evrov, odvisno od izbire enega od treh paketov opreme. A kljub sodobnejši podobi in notranjosti velja opozorilo: hilux je predvsem robusten in zmogljiv terenski avto, ki zmore skoraj vse, le z uglajenostjo ima nekaj težav.

Toyota hilux
- nova generacija robustnega pick-upa
- več udobja in sodobne tehnike
- odlične terenske zmogljivosti
- nov 2,4-litrski motor
- naprodaj za najmanj 30.900 evrov

Ključne besede


ToyotaToyota hilux