Kratek test: Mazda 3 e skyactiv-G 150 plus

Test

Mazda 3 je nekakšna avtomobilska gejša sodobnega časa


Mazda 3 je nekakšna avtomobilska gejša sodobnega časa. Je avto, ki v ospredje postavlja zahtevnega voznika in njegovo počutje. Kabina razvaja z brezhibno natančno izdelavo in prvovrstnimi materiali: noben tekmec ne ponuja tako kakovostno izdelane in zvočno odlično zatesnjene notranjosti, ki za povrhu ponudi še zelo dobro ergonomijo in enostavno analogno upravljanje z vsemi z vožnjo povezanimi opravili.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
varnost in oprema 5/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic
Mazda 3 ni najbolj posrečen družinski avto, saj bodo tudi najmlajši potniki potarnali, da se zadaj nič ne vidi. Prostora za kolena zadaj ni prav veliko, zmoti pa predvsem občutek utesnjenosti zaradi padajoče strehe, zajetnega C stebrička in majhnih oken. 


V svetu digitalne in elektrificirane mobilnosti je ostalo zelo malo avtomobilov, ki znajo tradicionalne vozniške vrednote negovati na tehnološko sodoben način. Elegantno oblikovana in zelo kakovostno izdelana mazda 3 z dvolitrskim elektrificiranim bencinskim motorjem stare šole je eden takih avtomobilov. Vozniški sladokusci bodo navdušeni nad natančnim volanom, filigransko natančno vodljivostjo in vrhunsko uravnoteženim podvozjem. Sistem GVC (G-Vectoring Control) v ovinkih izdatno pomaga pri natančnem vzdrževanju smeri in voznem udobju, saj povečuje tudi uglajenost vožnje med pospeški in pojemki. Davek elegantne kupejevske oblike se pozna na zadnji klopi in pri preglednosti iz kabine. 
Dvolitrski atmosferski bencinski motor preskušene Mazdine tehnologije skyactiv je opremljen z blagim hibridnim sistemom, ki je namenjen zniževanju izpustov. Njegovega delovanja voznik ne zazna, poraba goriva pa je bila na testu za deciliter nižja kot pri vstopnem motorju G122. Odlično sodeluje z enim najboljših 6-stopenjskih ročnih menjalnikov na cesti: pretikanje je izredno natančno, gibi ročice pa kratki in skoraj kremasto uglajeni. 

V mazdi 3 se na vrhu armaturne plošče ne bohoti veliki zaslon, ki v mnogih tekmecih jemlje preveč pozornosti, pač pa za naš okus ravno prav velik, dovolj odziven in uporabniško zelo prijazen zaslon s preglednimi ter preprostimi meniji. Med vožnjo ga ni mogoče upravljati na dotik, pač pa preko vrtljivega stikala ob prestavni ročici.

Pod črto ...

Kdor ceni vozniške užitke, bo v mazdi 3 našel točno to, kar išče. Za dobrih 27 tisočakov bo dobil veliko elegance, občutek prestiža, odlične vozne lastnosti, veliko opreme, pregovorno zanesljivost in brezčasno avtomobilsko lepoto. Dobil bo gejšo na kolesih, ki odlično obvladuje tradicijo na sodoben način. Tega na njen način ne zmore ponuditi noben tekmec v razredu. JG

Všeč nam je +

elegantna oblika, odlična vodljivost, kakovost izdelave, bogata oprema

Ni nam všeč -

preglednost, prostor na zadnji klopi

Majhen integrirani zaganjalni generator (ISG) med zaviranjem skrbi za rekuperacijo energije, ki jo shranjuje v dodatnem 24-voltnem akumulatorskem sklopu.

Tehnični podatki 

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, prostornina: 1998 cm3, največja moč: 110 kW (150 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 213 Nm pri 4000 vrt./min. Blagi hibridni sistem: integrirani zaganjalni generator (ISG). Pogon na prednji kolesi, ročni 6-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 446 cm, širina: 179,5 cm, višina: 143,5 cm, medosna razdalja: 272,5 cm, masa praznega vozila: 1411 kg, dovoljena skupna masa: 1875 kg, prtljažnik: 330 - 1022  l, posoda za gorivo: 51  l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 206 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,5 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,1 l/100 km, izpust CO2: 128 g/km, poraba na testu: 7 l/100 km.
Cena: Mazda Motors Slovenija: 27.190 EUR

Foto: Japonska gejša po avtomobilsko

Ključne besede


Test avtaMazdahibridni pogonMazda 3hibrid