Kratek test: Hyundai i10 1.0 T-GDi N-line

Test

Naboj - zelo dobro opremljen avto s športnim nabojem


Z avtomobilskimi trendi se ne strinjamo vedno: da upada prodaja majhnih avtomobilov, se nam na primer zdi zelo narobe. Majhni avtomobili so okretni, razmeroma varčni in cenovno ugodni, ko govorimo o novem hyundaiju i10 N-line pa velja dodati še “zabavni in presenetljivo prostorni”.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Preseneti z značajem in uporabnostjo

Hyundai i10 N-line hkrati igra še na karte športnosti: ne samo s športno karoserijsko ikonografijo - nizkopresečnimi pnevmatikami, spojlerji, dvojno izpušno cevjo in rdečimi oznakami N-line -, pač pa tudi z močnejšim motorjem in čvrstejšim podvozjem. Litrski bencinski trivaljnik s 73,6 kW (100 KM) je sicer zmogljiv in prožen, a - tako kot večina drugih trivaljnikov - ne prav odziven. Takšen športno okrašen i10 v resnici ni športnik, a ni zato nič manj zabaven; kratki gibi (le) petstopenjskega ročnega menjalnika, natančna in lahkotna vodljivost ter okretnost poskrbijo za svojevrstne vozniške užitke in mladostno lahkotnost - in vse to znotraj hitrostnih omejitev.

Kljub manj kot 3,7 metra dolžine i10 preseneti s prostornostjo in uporabnostjo; na zadnji klopi lahko sedita dva odrasla in še otrok - če dodatno sežete v žep za petsedežno različico (v osnovi je i10 štirisedežnik). Le v 252-litrskem prtljažniku je prostor pričakovano omejen.

Ob menjavi generacije so pri Hyundaiju svojega malčka temeljito tehnično posodobili - z zmogljivo in pregledno multimedijsko napravo ter z bogatim naborom asistenčnih sistemov. Hyundai i10 tako sam zavira pred oviro, upravlja s snopom žarometov, ohranja smer vožnje, prepoznava prometne znake in še kaj - vsi ti sistemi spadajo v serijsko opremo, kar v tem avtomobilskem razredu vsekakor ni pravilo.

Pod črto ...

Športni paket opreme N-line je največ, kar lahko dobite pri Hyundaijevem malčku, je pa na voljo zgolj z omenjenim turbo trivaljnikom. Vse skupaj stane okroglih 15.000 evrov, kar ni malo za avto najmanjšega razreda, a v resnici sploh ne tako veliko za zabaven, okreten, prostoren in zelo dobro opremljen avto s športnim nabojem. 

Všeč nam je +

všečna podoba, prostornost v kabini, okretnost, bogata oprema

Ni nam všeč -

odzivnost motorja, (pre)čvrsto vzmetenje, prtljažnik

Kljub manj kot 3,7 metra dolžine i10 preseneti s prostornostjo in uporabnostjo; na zadnji klopi lahko sedita dva odrasla in še otrok

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, turbo, prostornina 998 cm3, največja moč: 73,6  kW (100 KM) pri 4500 vrt./min, največji navor: 172 Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: 367,5  cm, širina: 168  cm, višina: 148,3  cm, medosna razdalja: 242,5  cm, masa praznega vozila: 1115  kg, dovoljena skupna masa: 1470  kg, prtljažnik: 252 - 1050 l, posoda za gorivo: 36 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 185  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 10,5 s, normna poraba goriva kombinirano: 5,4 l/100 km, izpust CO2: 123  g/km, poraba na testu: 6,4  l/100 km.
Cena:  Hyundai Avto Trade : 15.040 EUR

 

Ključne besede


TestHyundaiTest avtahyundai i10