Z avtomobilskimi trendi se ne strinjamo vedno: da upada prodaja majhnih avtomobilov, se nam na primer zdi zelo narobe. Majhni avtomobili so okretni, razmeroma varčni in cenovno ugodni, ko govorimo o novem hyundaiju i10 N-line pa velja dodati še “zabavni in presenetljivo prostorni”.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Preseneti z značajem in uporabnostjo
Hyundai i10 N-line hkrati igra še na karte športnosti: ne samo s športno karoserijsko ikonografijo - nizkopresečnimi pnevmatikami, spojlerji, dvojno izpušno cevjo in rdečimi oznakami N-line -, pač pa tudi z močnejšim motorjem in čvrstejšim podvozjem. Litrski bencinski trivaljnik s 73,6 kW (100 KM) je sicer zmogljiv in prožen, a - tako kot večina drugih trivaljnikov - ne prav odziven. Takšen športno okrašen i10 v resnici ni športnik, a ni zato nič manj zabaven; kratki gibi (le) petstopenjskega ročnega menjalnika, natančna in lahkotna vodljivost ter okretnost poskrbijo za svojevrstne vozniške užitke in mladostno lahkotnost - in vse to znotraj hitrostnih omejitev.
Kljub manj kot 3,7 metra dolžine i10 preseneti s prostornostjo in uporabnostjo; na zadnji klopi lahko sedita dva odrasla in še otrok - če dodatno sežete v žep za petsedežno različico (v osnovi je i10 štirisedežnik). Le v 252-litrskem prtljažniku je prostor pričakovano omejen.
Ob menjavi generacije so pri Hyundaiju svojega malčka temeljito tehnično posodobili - z zmogljivo in pregledno multimedijsko napravo ter z bogatim naborom asistenčnih sistemov. Hyundai i10 tako sam zavira pred oviro, upravlja s snopom žarometov, ohranja smer vožnje, prepoznava prometne znake in še kaj - vsi ti sistemi spadajo v serijsko opremo, kar v tem avtomobilskem razredu vsekakor ni pravilo.
Pod črto ...
Športni paket opreme N-line je največ, kar lahko dobite pri Hyundaijevem malčku, je pa na voljo zgolj z omenjenim turbo trivaljnikom. Vse skupaj stane okroglih 15.000 evrov, kar ni malo za avto najmanjšega razreda, a v resnici sploh ne tako veliko za zabaven, okreten, prostoren in zelo dobro opremljen avto s športnim nabojem.
Všeč nam je +
všečna podoba, prostornost v kabini, okretnost, bogata oprema
Ni nam všeč -
odzivnost motorja, (pre)čvrsto vzmetenje, prtljažnik
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, trivaljni, turbo, prostornina 998 cm3, največja moč: 73,6 kW (100 KM) pri 4500 vrt./min, največji navor: 172 Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnik. |
Mere in masa: | 367,5 cm, širina: 168 cm, višina: 148,3 cm, medosna razdalja: 242,5 cm, masa praznega vozila: 1115 kg, dovoljena skupna masa: 1470 kg, prtljažnik: 252 - 1050 l, posoda za gorivo: 36 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 185 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,5 s, normna poraba goriva kombinirano: 5,4 l/100 km, izpust CO2: 123 g/km, poraba na testu: 6,4 l/100 km. |
Cena: | Hyundai Avto Trade : 15.040 EUR |