Kratek test: Hyundai i20 1,25 CVVT premium

Test

Všečen - in ugoden


Pri Hyundaiu so se nedavne prenove i20 lotili zadržano in s komaj opaznimi potezami, a če bolje pogledate, boste opazili novi zadnji luči, malce spremenjena žarometa in nov zadnji odbijač.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 3/5 zvezdic
Varnost in oprema 4/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Več sprememb je prenova prinesla v notranjosti - najbolj opazen je seveda 7-palčni barvni zaslon na dotik s podporo za komunikacijska protokola Apple CarPlay in Android Auto, kar zdaj omogoča boljšo uporabniško izkušnjo med vožnjo.

Prenovljeni hyundai i20 se ponaša tudi s posodobljenimi varnostnimi sistemi smartsense, ki prinašajo sistem za pomoč pri ohranjanju vozila na voznem pasu, sistem za preprečevanje naleta in sistem za nadzor voznikove zbranosti. Paket varnostne opreme zaokroža priročen sistem za samodejno zasenčenje dolgih luči, ki ob zaznavi nasproti vozečega avtomobila preklaplja med zasenčenimi in nezasenčenimi lučmi.

i20 kot tudi po prenovi navdušuje s prostorno kabino, kjer se bodo udobno znašli tudi višjerasli potniki. Uporaben prtljažnik z dvojnim dnom je sicer nekaj manjši od prtljažnikov glavnih tekmecev, a še vedno dovolj prostoren tudi za kakšen družinski skok do morja in nazaj.

1,25-litrski bencinski štirivaljnik ima dokaj skromne zmogljivosti, še bolj pa moti skromna prožnost; na daljših klancih je treba pogosto poseči po prestavni ročici le 5-stopenjskega menjalnika. Dodatna prestava bi zagotovo pripomogla k bolj dinamičnemu vtisu in k manj hrupa v potniški kabini.

Pod črto ...

Cena preskusnega hyundaija i20 s paketom opreme premium, ki je dokaj bogato založen, seže le nekaj stotakov prek 15.000 evrov, kar je ugodna cena za takšen paket lastnosti in opreme; primerljivi tekmeci so praviloma vsaj za evrskega tisočaka dražji. 

Všeč nam je +

prostorna notranjost, skladna oblika, natančen menjalnik

Ni nam všeč -

glasen motor pri večjih hitrostih, kakovost vzvratne kamere ponoči

i20 kot tudi po prenovi navdušuje s prostorno kabino, kjer se bodo udobno znašli tudi višjerasli potniki.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1248 cm3, največja moč: 62 kW (84 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 121,6 Nm pri 4000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 403,5 cm, širina: 173,4 cm, višina: 147,4 cm, medosna razdalja: 257 cm, masa praznega vozila: 1055 kg, dovoljena skupna masa: 1580 kg, prostornina prtljažnika: 301 - 1042 l, posoda za gorivo: 50 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 170 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 12.9 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano (NEDC): 4,2/6,6/5,1 l/100 km, izpust CO2: 119 g/km, poraba na testu: 7 l/100 km.
Cena: Hyundai Auto Trade: 15.390 EUR

 

Ključne besede


testHyundaiTest avtaHyundai i20