Kratek test: Renault koleos blue dCi 190 X-tronic 4WD initiale paris

Test

Pariška različica - udoben in prestižen cestni terenec


V skladu z veljavnimi avtomobilskimi trendi je vlogo najprestižnejšega in najimenitnejšega Renaultovega avta v ponudbi - odkar se je espace umaknil iz slovenskih prodajnih salonov - prevzel cestni terenec koleos. Ta je doživel lepotno in tehnično pomladitev, ki pa ni bistveno posegla v izgled in značaj avta; koleos še naprej ustvarja vtis velikega in udobnega cestnega terenca, ki v različici opreme initiale paris z nekaj poudarjenimi kromiranimi elementi pritisne na vse estetske gumbe.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
Varnost in oprema 4/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 
Koleos je doživel lepotno in tehnično pomladitev, ki pa ni bistveno posegla v izgled in značaj avta, v različici opreme initiale paris z nekaj poudarjenimi kromiranimi elementi pritisne na vse estetske gumbe.

Prostoren, udoben in močan cestni potovalnik

Malo manj prestižno deluje koleosova notranjost - armaturni plošči in pokončnemu zaslonu multimedijske naprave se že opazijo leta, se pa koleos v tej različici oddolži z usnjem na sedežih in udobnim sedenjem - tudi na zadnji klopi, ki zaradi bolj pokončne notranje arhitekture ponuja veliko prostora za kolena in glave potnikov.

Nissanov 2-litrski dizelski štirivaljnik je doživel prenovo in dobil nekaj več moči (140 namesto 130 kW), še vedno pa vsa štiri kolesa poganja prek brezstopenjskega samodejnega menjalnika x-tronic (tudi Nissanove zasnove), ki pusti dober vtis: z navideznimi sedmimi prestavami menjalnik deluje kot uglajen klasični samodejni menjalnik.

Tudi zato je koleos udoben potovalni avto, ki se najbolje počuti pri potovalnih hitrostih na podeželskih cestah in na avtocesti. S štirikolesnim pogonom se koleos dobro znajde tudi na lažjem brezpotju.

V skladu z veljavnimi avtomobilskimi trendi je vlogo najprestižnejšega in najimenitnejšega Renaultovega avta v ponudbi - odkar se je espace umaknil iz slovenskih prodajnih salonov - prevzel cestni terenec koleos.

Pod črto ...

40 evrskih tisočakov ni malo denarja, a če upoštevamo zelo dobro opremljenost - tudi z varnostnimi pripomočki -, koleos ponuja veliko avtomobila za dokaj zmerno ceno in zato dostopno vstopnico v svet večjih in prestižnejših cestnih terencev.

 

 Všeč nam je +

oblika, udobje v vožnji, bogata oprema

 Ni nam všeč -

glasen motor, povprečne zmogljivosti

Malo manj prestižno deluje koleosova notranjost - armaturni plošči in pokončnemu zaslonu multimedijske naprave se že opazijo leta, se pa koleos v tej različici oddolži z usnjem na sedežih in udobnim sedenjem.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1995 cm3, največja moč: 140 kW (190 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 380 Nm pri 1750 vrt./min. Stalni pogon na vsa štiri kolesa, brezstopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 467,2 cm, širina: 184,3 cm, višina: 167,7 cm, medosna razdalja: 270,4 cm, masa praznega vozila: 1915 kg, dovoljena skupna masa: 2309 kg, prostornina prtljažnika: 498 – 1706 l, posoda za gorivo: 60 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 198 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,1 s, poraba goriva kombinirano: 7 l/100 km, izpust CO2: 183 g/km, poraba na testu: 7,2 l/100 km.
Cena: Renault Nissan Slovenija: 40.500 EUR

 

Zadnja klop, ki zaradi bolj pokončne notranje arhitekture ponuja veliko prostora za kolena in glave potnikov.

 

  

Ključne besede


TestRenaultTest avtaRenault koleos