Kratek test: Renault twingo TCe 95 intens

Test

Maskara - še vedno šarmanten, zanimiv, s posodobljenim "pogledom"


Renault twingo, ki si je v devetdesetih letih prejšnjega stoletja s svojo genialno in prostorno zasnovo pridobil kulten status, ima danes precej drugačno vlogo kot pred 20 leti, a zadnji generaciji nihče ne more očitati, da je dolgočasna - že zato ne, ker motor zadaj poganja zadnji kolesi.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 

Majhen šarmer

Ob nedavni prenovi so ga tudi malce polepšali in posodobili - najbolj je to opazno po novem prednjem delu, ki je izgubil meglenki, pridobil pa prikupen LED svetlobni podpis. Precej spremenjena je tudi armaturna plošča, posodobljena sta multimedijski sistem in povezljivost. Še vedno pa je twingo majhen mestni avto, ki ima kljub motorju pod prtljažnim dnom uporabno prostorno potniško kabino, v kateri se spredaj sedi kot v za razred večjem avtu, pa tudi zadaj se da preživeti krajše vožnje.

Kljub pogonu zadaj twingo seveda ni porsche 911 - ne po zmogljivostih, ne po voznih lastnostih. Je pa izjemno okreten avto z enim najmanjših obračalnih krogov, zaradi česar so še tako tesna parkiranja otročje lahka.

 

Močnejši 0,9-litrski bencinski trivaljnik s turbinskim polnilnikom zmore 68 kW in je živahen, le začetne neodzivnosti pri nizkih motornih vrtljajih se je treba navaditi. Motor ni med najtišjimi, ker je blizu ušesom, je pa zmerno varčen - ni težko doseči porabe manj kot 6 l/100 km.

Kljub pogonu zadaj twingo seveda ni porsche 911 - ne po zmogljivostih, ne po voznih lastnostih. Je pa izjemno okreten avto z enim najmanjših obračalnih krogov, zaradi česar so še tako tesna parkiranja otročje lahka. Tudi med ovinki pusti kar zabaven vtis, pohvalimo pa tudi učinkovito vzmetenje za avto s tako kratko medosno razdaljo.

Twingo tudi med ovinki pusti kar zabaven vtis, pohvalimo pa tudi učinkovito vzmetenje za avto s tako kratko medosno razdaljo.

 

Pod črto ...

Ob prenovi je twingo dobil sodobnejšo opremo; najbogatejši paket intens ponuja veliko, a še zdaleč ne vsega. Ceno 13.090 evrov lahko z opremo hitro še malo napihnemo. Twingo tudi po prenovi ni najcenejši majhen avto pri nas, ima pa zdaj še več šarma. 

Twingo tudi po prenovi ni najcenejši majhen avto pri nas, ima pa zdaj še več šarma. 

 

Všeč nam je + 

prikupna oblika, okretnost

 Ni nam všeč -

plitek in majhen prtljažnik, plastična notranjost, visoka cena

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, turbo, prostornina: 898 cm3, največja moč: 68 kW (93 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 135 Nm pri 2500 vrt./min. Pogon na zadnji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 361,4 cm, širina: 164,6 cm, višina: 154,4 cm, medosna razdalja: 249,2 cm, masa praznega vozila: 1083 kg, dovoljena skupna masa: 1356 kg, prostornina prtljažnika: 174 - 219 – 980 l, posoda za gorivo: 35 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 165 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 13,1 s, poraba goriva kombinirano: 5,6 l/100 km, izpust CO2: 125 g/km, poraba na testu: 5,9 l/100 km.
Cena:  Renault Nissan Slovenija: 13.090 EUR

 

 

Ključne besede


TestRenaultTest avtarenault twingo