Prenovljeni superb z drugim najbogatejšim paketom opreme, prožnim dvolitrskim dizelskim motorjem in dokazanim razkošjem prostora tudi največjim dvomljivcem zapira usta.
oblika in prostornost | 5/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Uglajeno "požira" avtocestne kilometre
Še posebej suvereno superb deluje na avtocesti. Velik karavan v slogu precej prestižnejših avtomobilov zelo uglajeno “požira” kilometre in z odlično delujočimi varnostnimi asistenčnimi sistemi poenostavlja vožnjo. Podvozje je po novem še nekoliko natančneje nastavljeno. Ob pomoči sistema za dinamično uravnavanje blaženja DCC, ki s svojim delovanjem - glede na izbrani program - posega tudi v odzivnost motorja, menjalnika in volana, podvozje mehko pobira cestne valove. Izstopa z odlično smerno stabilnostjo pri višjih hitrostih in občutno bolje zvočno zatesnjeno kabino. V ostreje odpeljanih ovinkih ta velik karavan deluje malce okorno, a kljub temu zanesljivo ohranja smer in se dobro drži ceste.
Počutje v kabini je eden najbolj prepričljivih adutov. Na zadnji klopi zaradi dobrega 2,8 metra medosne razdalje in obilice prostora ter dodatnih okenskih zastorov ponuja limuzinske potovalne občutke. Zelo udoben je tudi voznikov položaj za volanom, ki ima pred seboj pregledne in enostavno nastavljive digitalne merilnike. Piko na i udobju oziroma praktičnosti doda res prostoren, dobro organiziran in predvsem lahko dostopen 660-litrski prtljažnik.
Superbova najbolj klasična pogonska kombinacija - 2,0 TDI (140 kW) in 7-stopenjski DSG menjalnik - še vedno ponuja odlično razmerje med zmogljivostjo in energetsko učinkovitostjo. Povprečna poraba goriva 6,8 litra na 100 km je pri skoraj 4,9 metra velikem karavanu, ki doseže hitrost 230 km/h, zelo dober rezultat. Kritiko si zasluži malce samosvoje delujoč avtomatiziran menjalnik. Ta predvsem pri “na centimeter” natančnih parkirnih manevrih s cukanjem kazi superbovo uglajenost in navkljub odlični preglednosti ter kakovostni vzvratni kameri vozniku pusti grenek priokus.
Pod črto
Škoda super combi je prostorsko najbolj prepričljiv avto srednjega razreda. Kdor išče udoben, tehnološko napreden in varen poslovno-družinski avto za veliko kilometrov bo pri največji škodi za dobrih 41 tisočakov (upoštevajoč dodatno opremo) dobil zelo konkurenčen paket.
Všeč nam je +
prostor na zadnji klopi, zelo velik in dostopen prtljažnik, vozne lastnosti, bogata serijska oprema, praktične rešitve
Ni nam všeč -
neuglajen menjalnik
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1968 cm3, največja moč: 140 kW (190 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 1900 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 7-stopenjski avtomatizirani DSG menjalnik. |
Mere in masa: | 486,2 cm, širina: 186,4 cm, višina: 146,2 cm, medosna razdalja: 283,6 cm, masa praznega vozila: 1611 kg, dovoljena skupna masa: 2210 kg, prtljažnik: 660 – 1950 l, posoda za gorivo: 66 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 230 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,4 s, normna poraba goriva kombinirano: 6 l/100 km, izpust CO2: 118 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km. |
Cena: | Porsche Slovenija 37.429 EUR |