Kratek test: Nissan Qashqai 1.7 dCi 150 tekna x-tronic

Test

Nežni robustnež - zmogljiv štirikolesni pogon s prestižno notranjostjo


Novi dizelski motorji so v teh časih precej redek pojav, a enega od teh so pred kratkim predstavili pri Nissanu - in ga namestili v svojega zimzelenega cestnega terenca qashqaija.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Štirikolesni pogon kot dobrodošel dodatek 

1,7-litrski dizelski štirivaljnik s 112 kW in 340 Nm navora je dobil turbinski polnilnik s prilagodljivo geometrijo lopatic, v sesalni kolektor vgrajen (vodni) hladilnik vstopnega zraka in sistem vbrizgavanja adblue tekočine.

Motor je tih in v večjem delu območja vrtljajev uglajen, ob izdatni zalogi navora je tudi zelo prožen. V testnem qashqaiju je motor vsa štiri kolesa poganjal prek brezstopenjskega menjalnika X-tronic, ki vozniku omogoča tudi ročno pretikanje med sedmimi umetno ustvarjenimi prestavami. Sicer uglajen in odziven prenos moči pokaže neodločnost le pri speljevanjih. 

Upravljanje z mutimedijskim sistemom je prek zaslona zamudno, a ima priročne gumbe z bližnjicami.

 

Paket opreme tekna z usnjenim oblazinjenjem qashqaijevi kabini doda nekaj prestiža, serijsko pa ponuja tudi vrsto asistenčnih sistemov. Manjka le sistem za delno samodejno vožnjo propilot.

Panoramska streha v qashqaiju zmanjša prostor za glave potnikov na zadnji klopi, se pa potniki ne bodo pritoževali nad prostorom za kolena. Upravljanje z mutimedijskim sistemom je prek zaslona zamudno, a ima priročne gumbe z bližnjicami.

Pod črto ...

Tako opremljen in motoriziran qashqai stane 33.000 evrov, kar je precej samozavestno postavljena cena - ne glede na nov motor. 

V testnem qashqaiju je motor vsa štiri kolesa poganjal prek brezstopenjskega menjalnika X-tronic

 

Všeč nam je + 

vozne lastnosti, udobje v kabini, zvočna izolacija kabine

Ni nam všeč -

počasen start-stop sistem, upravljanje multimedijskega sistema

Paket opreme tekna z usnjenim oblazinjenjem qashqaijevi kabini doda nekaj prestiža, serijsko pa ponuja tudi vrsto asistenčnih sistemov.

 

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1749 cm3, največja moč: 112 kW (150 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 340 Nm pri 1750 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, brezstopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 439,4 cm, širina: 180,6 cm, višina: 159? cm, medosna razdalja: 264,6 cm, masa praznega vozila: 1580 kg, dovoljena skupna masa: 2110 kg, prostornina prtljažnika: 430 – 1598 l, posoda za gorivo: 55 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 200 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,5 s, poraba goriva kombinirano: 5,8 l/100 km, izpust CO2: 154 g/km, poraba na testu: 7,1 l/100 km.
Cena:  Renault Nissan Slovenija: 33.050 EUR

 

 

Ključne besede


TestTest avtaNissannissan qashqai