Qashqai, Nissanov cestno-terenski prodajni hit, si je s predlansko varnostno in lepotno osvežitvijo uspešno podaljšal življenje.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Motor Nissan - Renault - Mercedes naveze
Zdaj je dobil tudi sodoben bencinski motor - 1,3-litrski bencinski turbo štirivaljnik, ki so ga pri Nissanu (in Renaultu) razvili v sodelovanju z Mercedesom. Na preskusu smo imeli močnejšo različico s 117 kW, ki je prednji kolesi poganjala prek 7-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika z dvojno sklopko. Kot smo zapisali že v prvem testu tega motorja (v mercedesu razreda A), prostorninsko majhen, a živahen motor preseneti z odzivnostjo in prožnostjo. Tudi z avtomatiziranim menjalnikom DCT se dobro ujame, le premalo uglajena sklopka menjalnika zna povzročiti precej sunkovito speljevanje z mesta. Motor je opremljen s filtrom trdnih delcev in ima minimalen izpust trdnih delcev, a podobno kot v mercedesu A se tudi tokrat ni izkazal z varčnostjo: poraba goriva je zelo odvisna od načina vožnje in lahko pri preveč športnem razpoloženju zaniha tudi proti 10 l/100 km. Testna poraba: 7,9 l/100 km.
Polno založen, a ne popoln
Paket opreme tekna ne pušča veliko neizpolnjenih želja: najpomembnejši asistenčni sistemi so v serijski opremi (ne vsi, nekaj jih je za doplačilo), prav tako prilagodljiva LED žarometa, posodobljen multimedijski sistem in še veliko več. Na seznamu doplačil so le še usnjena notranjost in nekaj drugih dodatkov. Se pa v kombinaciji s tem motorjem ne da dobiti sistema za delno samodejno vožnjo propilot, prav tako ne štirikolesnega pogona - ta je na voljo le za dizelski motor.
Ostale lastnosti qashqaija dobro poznamo: zadnja klop ponuja dovolj prostora za kolena, 430-litrski prtljažnik je uporaben in lahko dostopen, avto pa s svojo prepoznavno obliko še vedno obrne glavo ali dve.
Pod črto ...
Po ceniku je treba za takšnega qashqaija odšteti malce manj od 30.000 evrov, s spretnostjo pri pogajanju o ceni in popustih pa lahko privarčujete še tisočaka ali dva. Qashqai res ni več najmlajši, je pa z novo tehniko in motorjem dobil nov zalet.
Všeč nam je +
prepoznavna oblika, dobra pogonska kombinacija, varnostni pripomočki
Ni nam všeč -
uglajenost menjalnika, čvrsto vzmetenje, dokaj visoka osnovna cena
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1332 cm3, največja moč: 117 kW (160 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 260 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, sedemstopenjski avtomatizirani menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 439,4 cm, širina: 180,6 cm, višina: 159 cm, medosna razdalja: 264,4 cm, masa praznega vozila: 1461 kg, dovoljena skupna masa: 1885 kg, prostornina prtljažnika: 430 - 1585 l, posoda za gorivo: 55 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 183 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,1 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,9/7,3/5,6 l/100 km, izpust CO2: 131 g/km, poraba na testu: 7,9 l/100 km. |
Cena: | Renault Nissan Slovenija: 29.150 EUR |