Kratek test: Mazda 6 karavan CD 184 avt. takumi plus

Test

Dobro delo - če oblikovalci svojo nalogo v prvo opravijo dobro, so potem tudi popravki lahko zelo malenkostni - ravno zadostni


Čeprav mazdo 6 v sedanji podobi že kar nekaj let srečujemo na cestah, še vedno deluje privlačno in dinamično. Če oblikovalci svojo nalogo v prvo opravijo dobro, so potem tudi popravki lahko zelo malenkostni - ravno zadostni, da malce osvežijo podobo, a ne toliko, da bi bilo to opazno že na prvi pogled.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
Varnost in oprema 4/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Estetsko in učinkovito odlična

In to se je zgodilo tudi ob zadnji prenovi mazde 6, saj so karoserijske spremembe malenkostne. Podobno velja za potniško kabino, ki je z vgradnjo kakovostnejših materialov, še zlasti na armaturni plošči, dobila podobo, s katero se lahko kosa z mlajšimi tekmeci. Zasnove voznikovega delovnega prostora jim ni bilo treba spreminjati, saj je voznikova ergonomija zelo dobra, stikala priročna, upravljanje s podatki na sredinskem zaslonu ob pomoči gumba na sredinski konzoli zelo enostavno - in varno - tudi med vožnjo. Dokaz, da se v avtomobilu lahko odrečemo tudi zaslonu na dotik, čeprav v mazdi 6 zmore tudi to, a le, ko avto stoji.

Kombinacija 2,2-litrskega dizelskega motorja in 6-stopenjskega klasičnega samodejnega menjalnika je odlično usklajena. Motor ima več kot dovolj navora, menjalnik pa je vedno odziven, tako da ročni načina pretikanja, ki je sicer na voljo, pride prav le v izjemnih situacijah. Svoj delež k dinamični vožnji doda neposreden in odziven volanski mehanizem, k odlični legi na cesti pa zelo uravnoteženo podvozje, ki je sicer športno trdo, a mu tudi krajše grbine ne povzročajo večjih težav. Ker so sedaj izboljšali še zvočno zaščito potniške kabine, sedeži pa se odlikujejo z dobrim oprijemom, je vožnja s prenovljeno mazdo 6 vselej v veselje. Dolžini avta 480 cm je primerna tudi prostornost tako v potniški kabini kot v prtljažniku.

Dolžini avta 480 cm je primerna tudi prostornost tako v potniški kabini kot v prtljažniku.

 

Z opremo takumi je mazda 6 odlično opremljena tudi z vsemi najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi, ki delujejo učinkovito tako, da so v vozniku v pomoč, ne pa v nadlego.

Pod črto ...

S ceno 37.890 evrov se mazda 6 visoko ceni, a tudi nekateri tekmeci, četudi manjši, niso kaj dosti cenejši. Nenazadnje pa ne gre spregledati tudi japonske kakovosti izdelave in 5-letne garancije.

 Všeč nam je +

Skladna oblika, suverene vozne lastnosti, bogata oprema 

Ni nam všeč -

Občasno glasen motor, živčno delovanje sistema za ohranjanje smeri v voznem pasu

Zasnove voznikovega delovnega prostora jim ni bilo treba spreminjati, saj je voznikova ergonomija zelo dobra, stikala priročna, upravljanje s podatki na sredinskem zaslonu ob pomoči gumba na sredinski konzoli zelo enostavno - in varno - tudi med vožnjo.

 Tehnični podatki

Motor in prenos moči dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 2191 cm³, največja moč: 135 kW (184 KM) pri 5600 vrt./min, največji navor: 445 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, samodejni 6-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 480 cm, širina: 184 cm, višina: 148 cm, medosna razdalja: 275 cm, masa praznega vozila: 1690 kg, dovoljena skupna masa: 2237 kg, prtljažnik: 522 - 1664 l, posoda za gorivo: 62 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 219 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,2 s, normna poraba goriva: zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,6/5,8/5,1 l na 100 km, izpust CO2: 134 g/km, poraba na testu: 6,9 l/100 km.
Cena:  Mazda Motors Slovenija: 37.890 EUR