Kratek test: Hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP DCT impression

Test

Tretjina več prostora za prtljago


Hyundai i30 wagon je klasičen karavan po meri evropskega in slovenskega družinskega življenja. Prtljažnik je enostavno dostopen ima ravno dno in v osnovni postavitvi ponuja več kot 600 l prostornine.

Oblika in prostornost 4/5

Kdor v hyundaiju i30 potrebuje večji prtljažnik, lahko poseže po karavanu, ki je 24,5 cm daljši od petvratne različice, celoten prirastek v dolžino pa gre na račun daljšega previsa za zadnjimi kolesi, saj je medosna razdalja enaka pri obeh karoserijskih različicah. To seveda pomeni tudi enako prostornost v potniški kabini. Prtljažnik je enostavno dostopen, dno je postavljeno v višino zadnjega odbijača, pod njim so uporabni predali za razne drobnarije, ob prevračanju deljivega naslona zadnje klopi ob pomoči klasičnih zatičev na naslonu pa dobimo ravno dno prtljažnika. Ta je v osnovni postavitvi z več kot 600 litri za tretjino večji kot pri petvratni različici.

Zmogljivosti in gospodarnost 4/5

1,6-litrski dizelski motor v močnejši različici s 100 kW, ki je bil vgrajen v preskusni avto, ob zagonu deluje dokaj robato, a v vožnji svojo robatost izgubi, saj med vožnjo zvoka motorja skoraj ni slišati. Tudi sicer je vožnja zaradi dobre aerodinamike avta tiha, motor pa so odlikuje z dobro prožnostjo tudi pri nizkih vrtljajih. S 7-stopenjskim avtomatiziranim menjalnikom z dvojno sklopko motor ponuja zelo dobro kombinacijo, ki se odlikuje z zmerno povprečno porabo goriva 6,3 l/100 km.

Vozne lastnosti in udobje 4/5

Zelo zanesljiva lega na cesti, nekoliko trše vzmetenje kot pri petvratni različici, kar je še zlasti opazno na zaporednih kratkih grbinah, a je udobje v vožnji še vedno na visoki ravni. Dobra kakovost izdelave.

Varnost in oprema 4/5

Z najboljšo opremo impression je avto zelo dobro opremljen – tudi z navigacijo in vzvratno kamero s sliko na 8-palčnem visoko postavljenem zaslonu, pa z žarometi, ki svetijo v ovinek. Priporočljiv je nakup paketa z varnostnimi pripomočki – tudi radarskega tempomata – vse skupaj za 1290 evrov. Radarski tempomat deluje zelo dobro.

Vrednost glede na ceno 4/5

Karavan je 900 evrov dražji od enako opremljene petvratne različice, za 25.390 evrov pa dobite zelo dobro, z omenjenima paketoma pa odlično opremljen avto. Pri ceni velja upoštevati tudi 5-letno garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov …

Najboljša oprema impression v avto prinaša bogato vsebino povezano z aktivno varnostjo in udobjem. Izpostavljamo predvsem odlično delujoč radarski tempomat in sistem za nadzor prečnega prometa za vozilom. Ta pomočnik zelo prav pride zlasti v mestu, pri zapuščanju parkirnega prostora z omejeno preglednostjo.

Tehnični podatki:

MOTOR IN PRENOS MOČI: dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1582 cm³, največja moč: 100 kW (136 KM) pri 4000 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.
MERE IN MASA: dolžina: 458,5 cm, širina: 179,5 cm, višina: 146,5 cm, medosna razdalja: 265 cm, masa praznega vozila: 1534 kg, dovoljena skupna masa: 1940 kg, prtljažnik: 602 – 1650 l, posoda za gorivo: 53 l.
ZMOGLJIVOSTI: največja hitrost: 198 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,9 s, normna poraba goriva: zunaj mesta/mesto/komb.: 4,1/4,7/4,3 l na 100 km, izpust CO2: 112 g/km, poraba na testu: 6,3 l/100 km.
CENA: Hyundai avto trade: 25.390 EUR

#NeSpreglejte

Hyundaijev prvi velikoserijski "ljudski" športni avtomobil: Hyundai i30 N - Prvorojenec!

Hyundai kona - (Pre)drzna podoba z veliko vsebine

Ključne besede


Hyundai i30Hyundai i30N