Raznolikost
Mercedes: novi razred E
Nova, že peta generacija Mercedesovega razreda E ima precej bolj oblo in dinamično podobo kot njegov oglati predhodnik, zato je tudi bolj podoben manjšemu razredu C in velikemu razredu S. V primerjavi s predhodnikom je novi razred E malce daljši (492,3 cm), za 6,5 cm je daljša tudi njegova medosna razdalja (po novem 293,9 cm), zato pri Mercedesu obljubljajo še več prostora v notranjosti. Povsem nova armaturna plošča bo v bolje opremljenih različicah povsem digitalna in prilagod-ljiva, avto bo opremljen tudi z vsemi najnovejšimi voznimi in varnostnimi pripomočki. Ob posodobljenih, a že znanih štiri-, šest- in osemvaljnih motorjih velja omeniti povsem nov 2-litrski dizelski štirivaljnik, ki bo na voljo v več različicah. Na naše ceste bo novi razred E zapeljal spomladi, najcenejša razlilčica bo pri nas stala 47.720 evrov.
Volvo: S90
Volvova nova velika limuzina z oznako S90 se bo borila za iste kupce kot mercedes razred E. Volvo jih bo spomladi, ko bo avto na voljo kupcem, skušal prepričati s prepoznavno oblikovano limuzino, postavljeno na isto prilagodljivo platformo kot cestno-terenski XC90; pozneje bo limuzini sledila še karavanska različica V90.
Posebnost novega S90 je nabor le še štirivaljnih motorjev – bencinski imajo moči od 184 do 235 kW, dizelski pa od 140 do 165 kW. Na voljo bo tudi priključna hibridna različica s skupno močjo 294 kW.
Audi: A4 allroad quattro in napoved vodikovega Q6
Audi je predstavil drugo generacijo svojega cestno-terenskega allroada na osnovi novega audija A4 avanta. Kot predhod-nika in večjega A6 allroada tudi novega A4 allroada krasijo robustni karoserijski dodatki in za 2,3 do 3,4 cm večja oddaljenost od tal. Motorna paleta je znana iz običajnega A4, vsi allroadi so opremljeni s štirikolesnim pogonom, v primerjavi s predhodnikom pa je novi A4 allroad izgubil 90 kg mase.
Audi je javnosti pokazal tudi prototip h-tron quattro, napoved terenskega kupeja Q6 s tehnologijo vodikovih gorivnih celic. Dvema električnima motorjema energijo zagotavlja sklop gorivnih celic; vodik zanje je shranjen v treh posebnih visokotlačnih posodah iz ogljikovih vlaken. Pogonski sklop s skupno močjo 210 kW omogoča dobre pospeške, največjo hitrost 200 km/h in doseg 600 km.
VW: hibridni tiguan GTE
Pri Volkswagnu so novega tiguana pokazali tudi v hibridni različici GTE. Tiguan GTE je zaenkrat še prototip, poganja pa ga dopolnjena pogonska kombinacija iz golfa GTE: 1,4-litrskemu bencinskemu motorju s 110 kW in električnemu motorju spredaj s 40 kW so dodali še dodaten električni motor na zadnji osi, ki zmore 85 kW. Sklop litij-ionskih akumulatorjev je zmogljivejši kot pri golfu GTE. Tiguan GTE je tako lahko tudi električni terenec s povsem električnim štirikolesnim pogonom.