Na slovitem reliju Dakar, ki letos poteka že 47. v zgodovini, sta po četrtini preizkušnje v tekmovalni karavani še vedno tudi oba slovenska voznika z licencama AMZS. Simon Marčič vozi v razredu Original (razred brez pomoči ekipe). 79 kilometrov dolg prolog je opravil na 13. mestu, s čimer je bil zadovoljen.
Žal imam letos zelo visoko štartno številko 104, ker lani dirke nisem končal. Po približno treh kilometrih sem dohitel tekmovalca pred seboj, vendar bi bilo enostavno preveč nevarno, če bi ga poskušal prehiteti v tej količini prahu. To je eden od razlogov, da sem pač v svojem razredu končal na 13. mestu, 13 je moja številka in po jutru se dan pozna,
je petkovo uvodno preizkušnjo opisal Marčič, ki je nato v prvi etapi doživel padec.
Bila je hitra in tudi nevarna etapa. Približno po 200 kilometrih, malce pred dolivanjem goriva, sem padel, saj je bilo zelo veliko prahu. Ko sem želel prehiteti enega od tekmovalcev, mi je zdrsnilo kolo in priletel sem v skale. Sreča, da sem imel "airbag", sicer bi se lahko poslovil od relija. Motor, hvala bogu, ni poškodovan in vožnjo sem nadaljeval le z ukrivljenim krmilom,
je povedal Marčič, ki je v cilj pripeljal na 64. mestu v absolutni konkurenci, v svojem razredu pa je napredoval na 11. mesto. V drugi etapi, ki je bila razdeljena na dva dneva, in je vsebovala kar 1000 kilometrov ter tudi nočitev v bivakih na prostem in v tem času brez pomoči servisnih ekip, pa je Marčič vnovič padel in si poškodoval sramno kost.
Padel sem pri hitrosti 130 kilometrov na uro in zdravniki preverjajo, ali je sramna kost morda počena. Na rentgenskem posnetku je vidna majhna fraktura, ampak ne vedo, ali je od zdaj ali že od prej,
je Marčič pripovedoval po neljubem dogodku v zdravniški oskrbi. A ni obupal. Zaradi dolgoletnega staža na dirki lahko izkoristi t. i. experience jokerja ter se dirkaški karavani pridruži na peti etapi. Po dveh dneh počitka bo videl, kako je s poškodbo in ali bo dobil zeleno luč, da nadaljuje s preizkušnjo.
Mulec kljub kazni dobro na poti
Toni Mulec tekmuje v razredu Rally2. Letos se tretjič v karieri preizkuša na najzahtevnejšem vzdržljivostnem reliju na svetu in za zdaj mu gre zelo dobro. Prolog je v absolutni konkurenci opravil na 27. mestu, v svojem razredu Rally2 pa na visokem 8. mestu.
Štartal sem dokaj pozno, zato je bilo sonce že kar visoko na nebu, proga pa že pošteno načeta. Vidljivost na določenih delih je bila precej slaba, zato nisem bil vedno povsem prepričan, ali je pred mano luknja, ravnina ali karkoli drugega. S končnim izkupičkom sem vseeno zelo zadovoljen,
je povedal Mulec, ki je v prvi etapi nato v skupnem seštevku vseh motociklistov osvojil 32. mesto.
Bil je kar težak in stresen dan, saj sem že takoj zjutraj spoznal, da bo navigacija zelo težka. Sem se pa danes precej dobro ujel z motorjem in našel pravi ritem hitrosti. Od tukaj je šlo vse dokaj dobro do zadnjega dela speciala, kjer sem približno 70 km pred koncem naredil večjo napako in v večji skupini dirkačev spregledal odsek ter po nepotrebnem zavil v levo. Tako je šlo po zlu kar nekaj minut,
je na svoji spletni strani zapisal Mulec. V drugi etapi, ki je potekala kar dva dni, je sicer pridelal 24 minutno kazen, a vseeno napredoval po lestvici. V svojem razredu Rally 2 je skupno skočil na 11. mesto. V tretji etapi, ki so jo malce skrajšali in je bila dolga 793 kilometrov, je odpeljal zelo dobro in v absolutni razvrstitvi vseh motociklistov osvojil 16. mesto, v svojem razredu pa se je v skupni razvrstitvi povzpel na 9. mesto, kar je lep obet za nadaljevanje relija, ki se bo končal čez 10 dni oziroma v petek, 17. januarja, s ciljem v Shubaytahu.