Sloviti reli Dakar bo vnovil potekal po brezpotjih Savdske Arabije. Obsegal bo prolog na uvodni dan, nato pa si sledi dvanajst zahtevnih etap. V dveh tednih bodo voznice in vozniki odpeljali skoraj 8000 kilometrov, med njimi bo za 5000 kilometrov specialnih preizkušenj. Zahtevne avanture po pesku in puščavi, ki od vsakega posameznika terja vrhunsko telesno pripravljenost, se bosta z licencama AMZS v tekmovalni vlogi udeležila tudi Simon Marčič in Toni Mulec. Marčič se na avanturo po pesku in puščavi podaja že enajstič v karieri. Lani ni prišel do cilja, saj ga je po sedmi etapi izdal pogonski agregat motocikla.
Dakar je zame izziv, življenjski projekt in želja, odkar sem pri enajstih letih gledal Mirana Stanovnika na televiziji. Zame je to zdaj življenjski slog. Razred Original by Motul je dirka po mojem okusu, saj je bilo tako tudi pred 40 leti, ko ni bilo pomoči in mehanikov. Zdaj sem se tega navadil in imam svoj sistem. Spomnim se vsakega nastopa na tem tekmovanju in prepričan sem, da se mi bo tudi letošnja izvedba usidrala globoko v spominu. Kar težko verjamem, da se na dirko podajam že enajstič v karieri,
pravi prekaljeni "dakarjevec", ki najboljšo uvrstitev beleži na preizkušnji pred štirimi leti, ko je v razredu Original (razred brez ekipe) osvojil imenitno peto mesto, skupno pa je zasedel 36. mesto.
Toni Mulec bo na dakarski preizkušnji tretjič v karieri. Zelo dobro se zaveda novega izjemno zahtevnega izziva. Lanskoletno preizkušnjo v razredu Rally2 je končal na izvrstnem petem mestu, skupno pa je osvojil 15. mesto. Za letošnjo izvedbo bo zanj glavni cilj ponovitev podobnega rezultata, a zaveda se, da je lahko linija med tem, ali boš sploh prišel v cilj posamezne etape oziroma v cilj konca relija, ali pač ne, sila tanka.
Zadnji Dakar je bil čudovito potovanje! Težko z besedami opišem občutke, ki sem jih imel ob prihodu v cilj. Bil je še en nor Dakar. Trideset kilometrov do konca sem imel solzne oči. Prevevali so me mešani občutki: od zadovoljstva, olajšanja, do izjemne utrujenosti, veselja, ponosa. Upam, da sem vsem, ki so mi pomagali na tej poti, nekaj vrnil ter da so ponosni name. Reli Dakar je izjemno nepredvidljiv in tega se vsi zavedamo, zato so odnosi med vozniki in spremljevalnim osebjem prijateljski, saj veš, da boš prej ali slej potreboval zaveznika v puščavi,
je povedal poslovnež iz Legna, ki je sicer tudi testni voznik motociklov podjetja KTM, zato se nadeja, da mu bo ta služil po željah in načrtih, saj ga pozna do obisti. Uvod v preizkušnjo bo prolog v petek, 3. januarja, v Bishi, 17. januarja pa se bo reli končal v Shubaytahu, vsi upamo, da tudi z obema slovenskima voznikoma.