V primeru razbitja vetrobranskega stekla in njegove menjave ste, če je bila na vetrobranskem steklu nalepljena veljavna letna češka vinjeta, upravičeni do nadomestne letne češke vinjete.
Zahtevek za nadomestno letno vinjeto
Za pridobitev nadomestne letne češke vinjete izpolnite obrazec Nadomestna češka letna vinjeta in ga skupaj s prilogami pošljite na naslov:
Autoklub Bohemia Assistance, a.s. Na Strži 1837/9 140 00 Praha 4 Czech Republic.
Prodaja vozila s češko vinjeto
V primeru, da imate na vozilu nalepljeno češko vinjeto, in da boste to vozilo prodali, niste upravičeni do nadomestne češke vinjete. Vinjeta je vezana na določeno vozilo, zato uporaba iste vinjete na drugem vozilu ni mogoča. Zato vam svetujemo, da na vozilu pustite nalepljeno vinjetoin jo poskušate prodati "skupaj" z vozilom.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.