Uspešno finančno poslovanje Avto-moto zveze Slovenije in gospodarske družbe AMZS
Upravni odbor AMZS se je 31. marca 2025 sestal na svoji 25. redni seji. Seznanil se je z realizacijo sklepov in potrdil zapisnik 24. korespondenčne seje. V nadaljevanju se je seznanil s finančnim poročilom Avto-moto zveze Slovenije za leto 2024 in njenim poslovanjem v obdobju 1–2/2025, ter z ustnim poročilom direktorja gospodarske družbe AMZS Mihe Ferlana o okvirnem finančnim rezultatu 2024 ter s poslovanjem AMZS d.o.o. letošnjem letu. Sprejel je čistopis Pravilnika o videonadzoru in čistopis Pravilnika o najemu počitniških kapacitet, zadolžil predsednike delovnih teles Upravnega odbora, da Komisijo za statutarno-pravna vprašanja, da ustrezno dopolni poslovnik Upravnega odbora in njegovih delovnih teles.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.