Po zavarovanje v AMZS

Zavarovanje za vas in vaše (ne)premičnine

V AMZS sklepamo zavarovanja za več zavarovalnic, zato vam bomo pripravili najustreznejšo ponudbo glede na vaše želje in potrebe. Zavarovanje vam lahko uredimo na daljavo. Za informativni izračun zavarovanja izpolnite spodnji obrazec.

Informativni izračun

V AMZS lahko sklenete sledeča zavarovanja:

Informativni izračun zavarovanja

Želim pridobiti ponudbo za (izberete lahko več različnih zavarovanj) *

Za pripravo ponudbe potrebujemo podatke z vaše trenutne zavarovalne police, če jo že imate. Prosimo vas, da zavarovalno polico obstoječega zavarovanja skenirate ali preprosto fotografirate in datoteko naložite v tem oknu.

Po prejemu povpraševanja vas bodo kontaktirali naši zavarovalni zastopniki in se z vami pogovorili, kakšno zavarovanje potrebujete, da bodo lahko zavarovalno polico čim bolj uskladili z vašimi željami.

Vaše osebne podatke, posredovane iz povpraševanja info izračunov, bosta na podlagi osebne privolitve uporabila družba AMZS d.o.o., Dunajska cesta 128a, 1000 Ljubljana, in AMZS zavarovanja d.o.o., Dunajska cesta 128a, 1000 Ljubljana (pooblaščena oseba za varstvo podatkov: dpo@amzs.si) za namen informativnega izračuna avtomobilskega ali druge vrste zavarovanja. Če zavarovanja na podlagi informativnega izračuna ne boste sklenili, bomo tako pridobljene osebne podatke izbrisali najkasneje v šestih mesecih od njihove pridobitve. Vaše osebne podatke bomo v skladu z vašo privolitvijo obdelovali tudi za namen pošiljanja obvestil, ponudb, anket in e-novic. Več o politiki zasebnosti

Privolim, da lahko Skupina AMZS zbira, shranjuje in uporablja (v nadaljevanju: obdeluje) moje osebne podatke.

Prikaži vse
Želim biti seznanjen s ponudbo

prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, multimedijskih platform, aplikacij, spletnih mest družbe in družbenih omrežij:

Pomagajte izboljšati storitve

Kar nekaj časa sem oklevala, komu bi zaupala zavarovanje naše hiše. Ker sem bila zelo zadovoljna s sklenitvijo avtomobilskega zavarovanja pri AMZS, sem zavarovanje za hišo prav tako zaupala AMZS in mojemu zastopniku Iztoku, ki mi je zelo skrbno predstavil vsa kritja ter poslušal moje želje in potrebe naše družine. Najbolj pa sem zadovoljna z občutkom varnosti, saj vem, da je naša hiša primerno zavarovana in me tako ni strah nobenega škodnega dogodka.
Jana

V družbi AMZS Zavarovanja d.o.o. sklepamo premoženjska zavarovanja za naslednje zavarovalnice:

  • ALLIANZ Zagreb dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Allianz zavarovalna podružnica, Dimičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
  • GENERALI zavarovalnica, d.d., Kržičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
  • GRAWE zavarovalnica d. d., Gregorčičeva ulica 39, 2000 Maribor
  • ZAVAROVALNICA SAVA d.d., Cankarjeva ulica 3, 2000 Maribor
  • ZAVAROVALNICA TRIGLAV d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana
  • TRIGLAV, ZDRAVSTVENA ZAVAROVALNICA, d.d., Pristaniška ulica 10, 6000 Koper
  • zavarovalno zastopniško družbo ASSISTANCE CORIS d.o.o., Ulica bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana
AMZS Informativni izračun zavarovanja

 

 

Pravilnik o reševanju pritožb in reklamacij zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj – premoženjska zavarovanja

 

V AMZS Zavarovanja d.o.o.. sklepamo premoženjska zavarovanja za naslednje zavarovalnice:

  • ALLIANZ Zagreb dioničko društvo za osiguranje, Zagreb, Allianz zavarovalna podružnica, Dimičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
  • GENERALI zavarovalnica, d.d., Kržičeva ulica 16, 1000 Ljubljana
  • GRAWE zavarovalnica d. d., Gregorčičeva ulica 39, 2000 Maribor
  • ZAVAROVALNICA SAVA d.d., Cankarjeva ulica 3, 2000 Maribor
  • ZAVAROVALNICA TRIGLAV d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana
  • TRIGLAV, ZDRAVSTVENA ZAVAROVALNICA, d.d., Pristaniška ulica 10, 6000 Koper
  • zavarovalno zastopniško družbo ASSISTANCE CORIS d.o.o., Ulica bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana

V družbi AMZS ZAVAROVANJA d.o.o. imamo vzpostavljen postopek reševanja vseh oblik pritožb in reklamacij (pisnih in ustnih), posredovanih s strani naših strank, poslovnih partnerjev ter zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj ter združenj potrošnikov na področju sklepanja avtomobilskih zavarovanj.

S sistematičnim obvladovanjem prejetih pripomb, pritožb in reklamacij želimo povečati zadovoljstvo svojih strank, zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, združenj potrošnikov ter partnerjev ter izboljševati delovne procese.

Postopek reševanja reklamacij:

  1. Vložitev reklamacije

Stranka lahko reklamacijo vloži pisno (preko elektronske pošte na elektronski naslov: zavarovanje@amzs.si), po pošti na naslov AMZS ZAVAROVANJA d.o.o., Dunajska 128a, 1000 Ljubljana ali ustno (osebno v poslovni enoti, v kateri je bilo zavarovanje sklenjeno, kjer zastopnik o reklamaciji sestavi zapisnik ali preko telefona).

  1. Vsebina reklamacije

Reklamacija mora vsebovati:

  • podatke o stranki, ki vlaga reklamacijo (ime, priimek, domači naslov ter elektronski naslov in kontaktno telefonsko številko),
  • navedbo oziroma kratek opis dogodka (storitve), ki jo reklamira,
  • navedbo, pri kateri zavarovalnici je bila sklenjena zavarovalna polica in zahtevek.

V primeru, da reklamacija ne vsebuje dovolj navedenih sestavin, mora stranka priložiti ali dodatno pisno razjasniti dejstva oziroma vsebino.

  1. Reševanje reklamacije

Po prejemu pisne reklamacije stranki odgovorimo v obliki osebnega sporočila ali ustnega nagovora najkasneje v roku 3 delovnih dni in sicer o tem, da je reklamacija sprejeta, evidentirana ter se rešuje.

Pritožbe zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, ki se nanašajo na ravnanje zavarovalnice, obravnava pritožbeni organ zavarovalnice v skladu s pravilnikom, ki ureja pritožbeni postopek posamezne zavarovalnice, na katero se nanaša domnevna kršitev in se obravnava v internem pritožbenem postopku zavarovalnice.

Dodatne informacije o omenjenih postopkih so objavljene v zavarovalnih pogojih, ki veljajo za sklenjeno zavarovanje ter spletnih straneh zavarovalnic, v imenu in za račun katerih sklepam zavarovanje.

V primeru nestrinjanja z rešitvijo pritožbe oziroma reklamacije in odločitvijo v internem pritožbenem postopku zavarovalnice, ali če o pritožbi ni odločeno v roku 30 dni, je možen postopek izvensodnega reševanja pri Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem združenju (naslov: Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, e-naslov: irps@zav-zdruzenje.si, telefonska številka: 01 300 93 81, spletni naslov www.zav-zdruzenje.si).

 

 

Oglasna sporočila