Vabljeni k sodelovanju v raziskavi Odnos do varnosti v prometu. Vaši odgovori nam bodo pomagali razumeti pogled voznikov in prispevali k razvoju programov varne vožnje v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem. Reševanje ankete traja največ 10 minut, vaši odgovori so popolnoma anonimni.
Devet tisoč mladih s šestih kontinentov je sodelovalo v prvi raziskavi mednarodne avtomobilistične zveze FIA na temo mladi in mobilnost, ki je pokazala, da je pridobitev vozniškega dovoljenja B kategorije zanje še vedno pomembna, ob tem pa si želijo trajnostne mobilnosti in boljšega javnega prevoza. Tudi v Sloveniji, po izkušnjah AMZS Šole vožnje in podatkih o opravljenih vozniških izpitih, ni zaznati upadanja interesa za pridobitev vozniškega dovoljenja B kategorije in vožnjo osebnega avtomobila.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.