V letošnjem izbora Slovenski avto leta 2025; smo prešteli glasove, ki so jih v glasovanju sodelujočih medijev dobili letošnji kandidati za laskavi naslov Slovenski avto leta - in dobili pet finalistov, ki se bodo za naslov pomerili na končnem glasovanju oziroma na zaključni prireditvi izbora. V finale izbora Slovenski avto leta 2025 so se pripeljali: citroen C3/e-C3, dacia duster, peugeot 3008, renault symbioz in škoda superb!
Sedaj ste na vrsti tudi vi, spoštovani bralci, gledalci, poslušalci in sledilci, saj svoj glas lahko podelite enemu od petih finalistov. Vaš glas ima enako težo kot glasovi sodelujočih avtomobilističnih medijev, ki nam bodo na zaključni prireditvi povedali, kateri od petih finalistov si zasluži naslov Slovenski avto leta 2025.
33 let že skupaj izbiramo Slovenski avto leta in znova bomo vsak vaš oddan glas na papirju ali v elektronski obliki uvrstili tudi v nagradni žreb za bogate nagrade.
Pomagajte nam izbrati zmagovalca! Glasujte za Slovenski avto leta 2025!
Pred nami je najpomembnejši del izbora: glasujte za svojega finalista in se uvrstite v žreb za bogate nagrade
Enaka merila kot v izboru finalistov bomo sodelujoči mediji uporabili tudi pri glasovanju za najboljšega med finalisti: za Slovenski avto leta 2025 med finalisti glasujemo vsa sodelujoča uredništva po sistemu 6 točk za prvo mesto, 4 točke za drugo mesto, tri točke za tretje mesto, dve točki za četrto mesto in ena točka za peto mesto.
A v drugem delu izbora Slovenski avto leta 2024 imajo svoj glas tudi bralci, poslušalci in gledalci sodelujočih medijev; svoj glas namreč lahko podelijo enemu od petih finalistov. Glasovanje poteka tako prek tiskanih glasovnic, ki so objavljene v tiskanih medijih, kot prek spletnih glasovnic, ki so objavljene pri vseh. Pri glasovanju s tiskano glasovnico veljajo samo originalne glasovnice, izrezane iz tiskanih medijev in poslane na naslov posameznega uredništva, pri spletnih glasovnicah pa je omejitev glasovanja na enkrat v tednu z istega IP naslova.
Glasovanje se začne danes, 4. decembra 2024 in traja do 6. januarja 2025 do 23.59. Pri tiskanih glasovnicah se upoštevajo vse glasovnice, ki prispejo v posamezno uredništvo do vključno 8. januarja 2024. |
Foto: Pester nabor avtomobilov: od evropskih avtomobilskih staroselcev do kitajskih novincev
Novinarji v izboru sodelujočih medijev tudi letos nismo imeli lahke naloge; čeprav je konec novembra na seznamu zaradi zamikov v prihodu na slovenski trg ostalo le še 24 kandidatov, je bila izbira zahtevna, saj je aktualno avtomobilsko leto na naše ceste pripeljalo kar nekaj zanimivih novosti, med katerimi so bile tako nove generacije zelo uveljavljenih modelov kot tudi povsem nove znamke, ki prihajajo izza velikega zidu oziroma iz velikanskega avtomobilskega kitajskega imperija. Ob tem velja poudariti, da se avtomobilski novinarji tudi letos nismo srečali s kakšno novo prebojno ali revolucionarno tehnologijo, ki bi spremenila ali pretresla avtomobilski svet. Smo pa letos priča izjemno zahtevnim razmeram, v katerih se je znašla evropska avtomobilska industrija, zato je še toliko bolj pomembno, kakšno sporočilo boste s svojimi glasovi industriji poslali pri izbiri najboljšega avtomobila v Sloveniji.
VIDEO: avtomobilski letnik 2024 med stožci in ovinki AMZS centra varne vožnje na Vranskem
23 letošnjih kandidatov za naslov Slovenski avto leta smo zadnjo soboto v novembru zbrali v AMZS centru varne vožnje na Vranskem, da si jih še enkrat ogledamo od blizu, premerimo in pretipamo ter z njimi naredimo nekaj krogov po poligonu AMZS centra varne vožnje. Pri tako pomembni odločitvi, kot je glasovanje za finale, je tako “vozniško” srečanje avtomobilov in članov sodelujočih medijev zelo pomembno, saj v neposredni primerjavi občutkov in podrobnosti dobimo oziroma opazimo še zadnje razlike med avtomobili, ki tekmujejo v izboru. Marsikateri od letošnjih kandidatov se namreč na avtomobilskem trgu bori za iste kupce, zato se je bilo zanimivo presedati iz avta v avto in neposredno primerjati prej omenjene vtise in občutke. Ne glede na to, da smo letošnje kandidate novinarji v izboru sodelujočih medijev preskušali skozi celo leto, je takšno avtomobilsko druženje vedno zanimivo in koristno: posneli smo veliko fotografij in se z avti zapeljali pred kamere, prvi video o letošnjem izboru, ki je nastal na Vranskem, pa si že lahko ogledate na digitalnih kanalih sodelujočih medijev.
Kaj morate vedeti o letošnjih finalistih?
Citroen C3/e-C3 je eden prvih novodobnih modelov francoskega ljudskega velikana, ki se vrača h koreninam znamke oziroma želi ponuditi ključne doktrine nove avtomobilske dobe na kar najbolj dostopen način. Tudi zato je C3 iz kompaktne kombilimuzine malce zrasel v kompaktnega križanca z višjim sedežnim položajem, ki je na voljo tudi kot eden najcenejših električnih avtomobilov na našem trgu. |
Dacia duster je eden najbolj uspešnih novodobnih cestnih terencev, ki je znamki pod okriljem Renaulta pomagal zgraditi zgodbo o uspehu. Duster je ob menjavi generacij naredil velik korak naprej; je lepši, sodobnejši in udobnejši. S hibridnim pogonom (in samodejnim menjalnikom) je prijetnejši v vožnji in razveseljivo varčen, a kot hibrid brez štirikolesnega pogona je obsojen na asfalt in lahko brezpotje. Morda se sliši bogokletno, a moramo zapisati: pogrešamo dizelski motor. Štirikolesno gnani bencinski duster pa še zna plezati … |
Peugeot 3008/e3008 ima v svoji uspešni zgodovini že naslov Slovenski avto leta, ki ga je osvojil leta 2017. V najnovejši generaciji peugeot 3008 zagotovo izstopa z obliko, digitalizacijo in pogonsko raznolikostjo, ki vključuje tudi povsem električni pogon. Je eden tistih avtomobilov, ki ponuja veliko vsebine, prilači poglede in navdušuje z digitalnimi veščinami. |
Renault symbioz je varčen, varen in ravno prav velik družinski avtomobil, ki z malce racionalnosti pri izbiri opreme tudi z vidika stroškovnika družinske mobilnosti ponuja uravnoteženo sožitje med željami in zmožnostmi ter tehnologijo. Po ceni je tekmecem konkurenčen avto z učinkovitim hibridnim pogonom. Sožitje dveh energentov odlično dopolnjuje uporaben format družinskega avtomobila. |
Škoda superb je v dobrih treh desetletjih svoje tehnološko-oblikovne renesanse svoje znamke v celoti dosegla Volkswagnovo raven. To je na našem testu dokazal najbolj razkošno opremljeni superb combi nove generacije; češka avtomobilska krona nedvomno spada v vrh avtomobilov srednjega razreda. Karavanski superb z dizelskim motorjem in razkošno opremo podčrta vse tisto, kar si lahko želimo od sodobnega, varnega in učinkovitega avtomobila, velja pa opozoriti, da se je s tehničnim izenačenjem superb z bratom passatom izenačil tudi pri ceni … Je pa superb korak pred njim, saj ponuja tudi limuzinsko karoserijsko različico. |
Zmagovalec bo znan sredi januarja
Slovenski avto leta 2025 bomo dobili tako, da bomo na zaključni prireditvi glasovom bralcev, poslušalcev in gledalcev, ki jih bodo dobili finalisti, prišteli še glasove sodelujočih uredništev. Kot vedno tudi v letošnjem izboru lahko pričakujemo napeto glasovanje vse do konca.
Tudi v letošnjem izboru bodo vsi veljavni glasovi - spletni in tiskani - uvrščeni v nagradno žrebanje, za katero so partnerji izbora prispevali tri atraktivne nagrade:
Nagrade za SLOVENSKI AVTO LETA 2025
1. nagrada
Vrednostna kartica z dobroimetjem 1500 evrov za nakup goriva pri Petrolu
2. nagrada:
Komplet vrhunskih celoletnih pnevmatik Goodyear Vector 4Seasons Gen-3
3. nagrada
Družinski vikend paket na Kopah
Vsi, ki bodo s svojim glasom za Slovenski avto leta 2025 sodelovali v glasovanju za enega od petih finalistov, bodo prišli v boben za žrebanje treh lepih nagrad.
Žrebanje bo izvedeno v okviru finalne prireditve izbora Slovenski avto leta 2025 sredi januarja, dobitniki nagrad pa bodo objavljeni v prispevkih sodelujočih medijev o izboru Slovenski avto leta 2025 in na spletni strani www.slovenskiavtoleta.si.