Za volanom: prenovljena škoda kodiaq

Za volanom

Loščenje uspešnice - Spremembe so majhne, a večjih kodiaq tudi ne potrebuje.


Po petih letih in 600.000 izdelanih avtih so pri Škodi vendarle zloščili podobo in tehniko svoje mega-prodajne uspešnice kodiaqa. Spremembe so majhne - a večjih kodiaq tudi ne potrebuje …

Kodiaq leta 2016, ko so ga predstavili javnosti, sicer ni bil prvi Škodin cestni terenec - to je bil 6 let prej yeti -, je pa kodiaq Škodo trdno postavil na zemljevid najuspešnejših izdelovalcev cestnih terencev. Tudi pri nas je bil kodiaq ves čas med tržno najuspešnejšimi cestnimi terenci, na katerega so bili kupci pripravljeni čakati več mesecev. 

Prostornost, uveljavljena tehnika, dobre vozne lastnosti, trendovska podoba in ugodna cena so kodiaqova zmagovita kombinacija - v katero tudi ob letošnji prenovi niso drezali.

Minimalne lepotne spremembe z možnostjo dokupa matričnih LED žarometov

Zato ne čudi, da so lepotne spremembe minimalne. Kodiaq je dobil novo masko hladilnika, spremenjena odbijača, malce drugačna žarometa in zadnje luči v LED tehniki ter nova platišča; osvežitev je komaj opazna, a vseeno skladna in všečna. V notranjosti je sprememb še manj - nekaj novih šivov, ambientalna osvetlitev predela nog in nekaj novih dekorativnih elementov bodo prepoznali le največji poznavalci. Bolj uporabna je posodobitev multimedijskega sistema.
Med dobrodošle pridobitve ob prenovi štejemo možnost dokupa matričnih LED žarometov - ti so serijsko vgrajeni pri različici RS. Novost v ponudbi sta doplačljiva usnjena ergonomska sedeža.
Motorno paleto po novem sestavljata dva dizelska in trije bencinski motorji uveljavljenega porekla, a ustrezno posodobljeni in prilagojeni strožjim okoljskim standardom. 1,5-litrski bencinski štirivaljnik s 110 kW je na voljo s pogonom na prednji kolesi in ročnim menjalnikom, 2-litrski TSI s 140 kW pa s štirikolesnim pogonom in DSG menjalnikom. Tretji bencinski motor ima najbolj športen predznak in značaj: 2-litrski TSI s 180 kW (245 KM) namreč poganja športnega kodiaqa RS, dizelski RS pa se je poslovil iz cenikov. Kodiaq RS, s katerim smo na predstavitvi prevozili največ kilometrov, je z bencinskim motorjem (iz VW golfa GTI) zelo suveren in tudi uživaški avto; za športnejši občutek znova poskrbijo umetno ustvarjen zvok motorja, prilagajanje voznih lastnosti prek izbire voznih programov ter odlična uravnoteženost vzmetenja, ki ni ne preveč čvrsto, ne premehko.
Dizelska 2-litrska štirivaljnika TDI zmoreta 110 ali 147 kW - slednji je na voljo zgolj s štirikolesnim pogonom in DSG menjalnikom.

V notranjosti je sprememb še manj - nekaj novih šivov, ambientalna osvetlitev predela nog in nekaj novih dekorativnih elementov bodo prepoznali le največji poznavalci. Bolj uporabna je posodobitev multimedijskega sistema.

Na slovenske ceste se pripelje jeseni

K nam bo prenovljeni kodiaq pripeljal zgodaj jeseni v že doslej znanih različicah - razen scouta - , cenovne spremembe pa zaenkrat še niso znane. A ne glede na ceno lahko kodiaqu z gotovostjo napovemo še nekaj prodajno uspešnih let.

Kodiaq je dobil novo masko hladilnika, spremenjena odbijača, malce drugačna žarometa in zadnje luči v LED tehniki ter nova platišča


Prenovljena škoda kodiaq

- manjše oblikovne spremembe
- posodobljen multimedijski sistem in boljša povezljivost
- dva dizelska in trije bencinski motorji
- kodiaq RS odslej z bencinskim motorjem s 180 kW
- naprodaj jeseni, cene še niso znane

Ključne besede


Za volanomŠkodacestni terenecštirikolesni pogonškoda kodiaq