Test: Škoda karoq 1.5 TSI DSG sportline

Test

Polnoletnost - cestni terenec karoq je ob nedavni prenovi odrasel v privlačen in uporaben avto.


Škodin srednjevelik cestni terenec karoq je ob nedavni prenovi odrasel v privlačen in uporaben avto, ki pa se je tudi precej podražil. Preskusili smo karoqa z novim paketom opreme sportline. 

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic
Oglas
Oglas

Da je osveženi karoq z ožjima žarometoma, večjo in izrazitejšo masko hladilnika, novima odbijačema in ožjimi zadnjimi lučmi zdaj všečnejši in bolj podoben večjemu kodiaqu, smo pisali že v zapisu s krstne vožnje. Še bolj je to izrazito, če je karoq v črni barvi …
Med tehničnimi posodobitvami velja omeniti - in pohvaliti - LED žarometa z učinkovito matrično tehnologijo, ki sta pri paketu opreme sportline vgrajena serijsko, tako kot zelo dobra prednja športna sedeža in 18-palčna platišča. 

Nadpovprečno prostoren

V notranjosti najprej v oči padejo digitalni merilniki, za katere je treba dodatno seči v žep, saj so del paketa dodatne opreme, v kateri sta tudi brezžično zrcaljenje mobilnika (Applov carplay) in zmogljivejši infotainment sistem. Sicer pa karoq ponuja udobno sedenje spredaj in odlično vozniško ergonomijo, zadaj pa presenetljivo veliko prostora za dva odrasla potnika. Tudi prtljažnik je s 521 litri prostornine (s prevračanjem asimetrično deljive zadnje klopi dobimo 1630 litrov uporabnega tovornega prostora) nadpovprečno prostoren. 

Srednjevelik cestni terenec karoq je nadpovprečno prostoren.

V vožnji vselej zelo prijeten in nezahteven 

Preskusnega karoqa je poganjal 1,5-litrski TSi bencinski štirivaljnik najnovejše generacije; motor s 110 kW moči in 250 Nm navora prednji kolesi poganja prek 7-stopenjskega DSG menjalnika, s katerim se odlično ujame, le pri speljevanjih pogonski kombinaciji manjka nekaj natančnosti. Je pa takšna pogonska kombinacija verjetno najbolj uravnotežena, saj združuje dobre zmogljivosti in sprejemljivo varčnost. Na avtocesti se poraba goriva sicer lahko povzpne prek 8 l/100 km, a se zato pri umirjeni vožnji po podeželju spusti tudi pod 6 l/100 km. Motor je tudi razmeroma tih, kar ob zelo dobro zvočno zatesnjeni kabini pomeni zelo udobne potovalne kilometre.
Tudi vzmetenje je - kljub športno zvenečemu paketu opreme - nastavljena na udobno vožnjo in zgledno gladi cestne neravnine. Ob že poznanem lahkotnem krmilnem mehanizmu je karoq v vožnji vselej zelo prijeten in nezahteven. Kdor želi štirikolesni pogon, mora poseči po večjem (in dražjem) 2-litrskem bencinskem ali 2-litrskem dizelskem motorju.

Takšen karoq stane približno 33.000 tisoč evrov, kar je skoraj 6000 evrov več, kot je leta 2018 stal karoq z enakim motorjem in menjalnikom ter paketom opreme style. Tudi Škodini avtomobili niso imuni na podražitve; res je, da ima karoq zdaj nekaj več varnostne opreme, za radarski tempomat ali prepoznavanje prometnih znakov pa je treba vseeno dodatno seči v žep. 

V notranjosti najprej v oči padejo digitalni merilniki, za katere je treba dodatno seči v žep, saj so del paketa dodatne opreme, v kateri sta tudi brezžično zrcaljenje mobilnika (Applov carplay) in zmogljivejši infotainment sistem.
Oglas
Oglas

Pod črto ...

Karoq je zdaj dozorel, odrasel - polnoleten avto; s svojo uporabnostjo in prostornostjo je lahko idealen družinski avto, ki zmore skoraj vse, po čemer slovi večji in dražji kodiaq. Res pa je tudi, da karoq že pred prenovo ni bil prav poceni, zdaj pa so ga še podražili … 

Všeč nam je +

dobre zmogljivosti, vozno udobje in natančnost, prostornost v kabini in prtljažniku

Ni nam všeč -

uglajenost menjalnika pri speljevanju, nekateri varnostni pripomočki za doplačilo, visoka cena

Tehnični podatki

Škoda karoq 1.5 TSI DSG sportline

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1498  cm3, največja moč: 110  kW (150  KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 250  Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatizirani sedemstopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 438,24 cm, širina: 184,1 cm, višina: 160,3 cm, medosna razdalja: 263,8 cm, masa praznega vozila: 1452  kg, dovoljena skupna masa: 1930  kg, prostornina prtljažnika 521 – 1630  l, posoda za gorivo: 50 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 210  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 8,9 s, normna poraba goriva: 6,4 l/100  km, izpust CO2: 146  g/km, poraba na testu: 7,3  l/100 km.
Cena: Porsche Slovenija: 32.649 EUR

Ključne besede


Test avtaŠkodaškoda karoq