Kratek test: Renault clio I feel Slovenia TCe 90

Test

Avto iz domačih logov


Clio je zaradi prepričljivega razmerja med kakovostjo, opremo in ceno že vrsto let najbolj prodajan avtomobil v Sloveniji, zaradi tovarne v Novem mestu pa med kupci uživa status slovenskega avtomobila. Z nacionalno oznako I feel Slovenia na karoseriji za dobrih 16 tisočakov clio ponudi enega najbolj prepričljivih paketov opreme v svojem razredu.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 5/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Poleg zelo dobre multimedijske naprave, 360-stopinjskega nadzora okolice in sistema multisense za nastavitev voznih programov izpostavljamo še serijsko vgrajena LED žarometa in njun sistem samodejnega preklopa dolžine snopa, ki deluje zelo učinkovito. Za aktivni tempomat in sistem nadzora mrtvih kotov je treba dodati še 500 evrov.

Slovenskega clia boste prepoznali po zelenih oznakah I feel Slovenia in serijskih 17-palčnih platiščih in meglenkah, ki svetijo v LED tehnologiji.

Fraza “ima vse kar imajo veliki" še vedno velja

Testni clio je imel ob oznaki I feel Slovenia še za okroglih 2500 evrov dodatkov s seznama dodatne opreme, kar je oplemenitilo voznikov delovni prostor z zelo preglednimi in enostavno prilagodljivimi 10-palčnimi digitalnimi merilniki. Na največji različici pokončnega sredinskega zaslona (9,3 palca) je navigacija postregla tudi s podatki o ceni goriva na posamezni črpalki in on-line vremensko napovedjo. Ponarodela fraza “ima vse kar imajo veliki” za tako opremljenega clia še vedno velja, a tako opremljen avto stane 18 evrskih tisočakov.
Z voznimi lastnostmi clio ne razočara; je natančno vodljiv, ima uravnoteženo podvozje in učinkovito blaženje. Pripombo si zasluži srednje zmogljiva različica bencinskega trivaljnika; motor je živahen in poskočen le, dokler je voznik v avtu sam. Ob polno zasedenih sedežih in do vrha napolnjenem prtljažniku motorju hitro poide sapa, zato mora voznik precej pogosto seči po prestavni ročici, ki bi tudi lahko imela malce krajše gibe.

Pod črto ...

Pod črto je clio I feel Slovenia še vedno zelo dober avto, ki v osebno mobilnosti za zmeren denar prinese veliko sodobnosti in uporabnosti ter tudi varčnosti, saj je v povprečju na 100 km porabil le liter več goriva kot 3 tisočake dražji hibridni clio

Všeč nam je +

udobje v vožnji, sodobna armaturna plošča, digitalni vmesnik, varnostna oprema, kakovost izdelave

Ni nam všeč -

nepriročne kljuke zadaj, visok rob prtljažnika, prešibek motor

Slovenski clio v serijski opremi razvaja z vrsto uporabnih stvari, kot so denimo dober multumedijski sistem easy link, sistem multi sense za nastavitev voznih programov, samodejna klimatska naprava, 360-stopinjski videonadzor okolice, odlično delujoča kartica za prostoročno odklepanje in zagon ter vrsta druge opreme, ki poskrbi tudi za atraktivnejši videz avtomobila tako zunaj kot znotraj.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, prostornina: 999 cm3, največja moč: 67  kW (91 KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 160  Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni šeststopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 405  cm, širina: 172,8  cm, višina: 143,7  cm, medosna razdalja: 258,3  cm, masa praznega vozila: 1201  kg, dovoljena skupna masa: 1609  kg, prtljažnik: 391 - 1069 l, posoda za gorivo: 42 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 180  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 12,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 5,2 l/100 km, izpust CO2: 118  g/km, poraba na testu: 6,1  l/100 km.
Cena:  Renault Nissan Slovenija: 16.250 EUR
Tudi v letošnjem letu po prvih sedmih mesecih prodaje clio ostaja najbolj prodajan avto pri nas. Letos je na slovenske ceste do konca julija zapeljalo že 1362 cliov.

 

 

Ključne besede


RenaultTest avtaRevozrenault clio