Clio je zaradi prepričljivega razmerja med kakovostjo, opremo in ceno že vrsto let najbolj prodajan avtomobil v Sloveniji, zaradi tovarne v Novem mestu pa med kupci uživa status slovenskega avtomobila. Z nacionalno oznako I feel Slovenia na karoseriji za dobrih 16 tisočakov clio ponudi enega najbolj prepričljivih paketov opreme v svojem razredu.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Poleg zelo dobre multimedijske naprave, 360-stopinjskega nadzora okolice in sistema multisense za nastavitev voznih programov izpostavljamo še serijsko vgrajena LED žarometa in njun sistem samodejnega preklopa dolžine snopa, ki deluje zelo učinkovito. Za aktivni tempomat in sistem nadzora mrtvih kotov je treba dodati še 500 evrov.
Fraza “ima vse kar imajo veliki" še vedno velja
Testni clio je imel ob oznaki I feel Slovenia še za okroglih 2500 evrov dodatkov s seznama dodatne opreme, kar je oplemenitilo voznikov delovni prostor z zelo preglednimi in enostavno prilagodljivimi 10-palčnimi digitalnimi merilniki. Na največji različici pokončnega sredinskega zaslona (9,3 palca) je navigacija postregla tudi s podatki o ceni goriva na posamezni črpalki in on-line vremensko napovedjo. Ponarodela fraza “ima vse kar imajo veliki” za tako opremljenega clia še vedno velja, a tako opremljen avto stane 18 evrskih tisočakov.
Z voznimi lastnostmi clio ne razočara; je natančno vodljiv, ima uravnoteženo podvozje in učinkovito blaženje. Pripombo si zasluži srednje zmogljiva različica bencinskega trivaljnika; motor je živahen in poskočen le, dokler je voznik v avtu sam. Ob polno zasedenih sedežih in do vrha napolnjenem prtljažniku motorju hitro poide sapa, zato mora voznik precej pogosto seči po prestavni ročici, ki bi tudi lahko imela malce krajše gibe.
Pod črto ...
Pod črto je clio I feel Slovenia še vedno zelo dober avto, ki v osebno mobilnosti za zmeren denar prinese veliko sodobnosti in uporabnosti ter tudi varčnosti, saj je v povprečju na 100 km porabil le liter več goriva kot 3 tisočake dražji hibridni clio.
Všeč nam je +
udobje v vožnji, sodobna armaturna plošča, digitalni vmesnik, varnostna oprema, kakovost izdelave
Ni nam všeč -
nepriročne kljuke zadaj, visok rob prtljažnika, prešibek motor
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, trivaljni, prostornina: 999 cm3, največja moč: 67 kW (91 KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 160 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni šeststopenjski menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 405 cm, širina: 172,8 cm, višina: 143,7 cm, medosna razdalja: 258,3 cm, masa praznega vozila: 1201 kg, dovoljena skupna masa: 1609 kg, prtljažnik: 391 - 1069 l, posoda za gorivo: 42 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 12,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 5,2 l/100 km, izpust CO2: 118 g/km, poraba na testu: 6,1 l/100 km. |
Cena: | Renault Nissan Slovenija: 16.250 EUR |