Kratek test: Peugeot 5008 GT line 2.0 BlueHDi 180 ETA8

Test

Manj moči, več prestav - okoljski standardi na delu pri močnejšem motorju v pogonski paleti


Peugeot vsem, ki potrebujejo avto z do sedmimi sedeži, ponuja križanca 5008. Ta je za 20 cm daljši od oblikovno zelo podobnega 3008 - predvsem na račun za 16,5 cm daljše medosne razdalje -, kar je dobro opazno tudi navzven, saj avto izgleda daljši kot je s 464 cm dolžine.

oblika in prostornost 5/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 

Orjak, v prostorskem in pogonskem smislu

Prirastek v dolžino zagotavlja več prostora za kolena na treh posamičnih tudi vzdolžno pomičnih sedežih v drugi vrsti. Za dodatna zložljiva sedeža je treba doplačati 830 evrov. Postavljanje in zlaganje dodatnih sedežev - zanju je treba doplačati 830 evrov - je zelo enostavno, imata pa sedeža zelo nizko postavljen sedalni del, kar vpliva na udobje. Ob zloženih zadnjih dveh sedežih je prostora za prtljago zelo veliko, če je v avtu sedem potnikov, pa morajo biti zelo skopi s prtljago.

2-litrski dizelski motor je nekoliko predelan: njegovo moč so zaradi prilagoditve okoljevarstvenim zahtevam zmanjšali za 3 kW na 130 kW. Prenos moči poslej ni več prek samodejnega 6-stopenjskega, temveč 8-stopenjskega, prav tako samodejnega menjalnika, ki deluje precej bolj uglajeno kot njegov predhodnik. Motor in menjalnik dobro sodelujeta, moč motorja pa omogoča hitra prehitevanja, pa tudi na daljših klancih motor nima nobenih težav. S 6,8 litra dizla na 100 km je bila povprečna poraba na testu le za deciliter manjša kot pred posodobitvijo.

Pri voznih lastnostih ni opaznejših razlik. Nesorazmeren velikosti avta je zelo majhen, dvojno prisekan volan, ki ponuja dokaj malo informacij o dogajanju pod kolesi avta. Voznikovo delovno okolje deluje futuristično, a je dostop do posameznih upravljavskih menijev enostaven, toda nekatere nastavitve, na primer upravljanje klimatske naprave, so le prek zaslona na dotik.

Motor in menjalnik dobro sodelujeta, moč motorja pa omogoča hitra prehitevanja, pa tudi na daljših klancih motor nima nobenih težav. S 6,8 litra dizla na 100 km je bila povprečna poraba na testu le za deciliter manjša kot pred posodobitvijo.

Pod črto ...

Cena je ostala na približno enaki ravni, kar pomeni, da dobro opremljen 5008 (tudi z opremo za doplačilo) stane manj kot 40 evrskih tisočakov. 

 

Všeč nam je +

prožen motor, uglajeno delujoč samodejni menjalnik, prilagodljivost potniške kabine, razmerje med ceno in opremo

Ni nam všeč -

odzivnost gumba za zagon motorja, upravljanje klimatske naprave, majhen volan

Pri voznih lastnostih ni opaznejših razlik. Nesorazmeren velikosti avta je zelo majhen, dvojno prisekan volan, ki ponuja dokaj malo informacij o dogajanju pod kolesi avta.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, prostornina: 1997 cm3, največja moč: 130  kW (177  KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 400  Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, samodejni 8-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 464,1 cm, širina: 184,4 cm, višina: 165,1   cm, medosna razdalja: 284 cm, masa praznega vozila: 1674 kg, dovoljena skupna masa: 2280 kg, prostornina prtljažnika: 210/780/1940 l, posoda za gorivo: 56 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 215  km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,3  l/100 km, izpust CO2: 164 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km.
Cena:  P Automobil Import:: 35.590 EUR

 

Dodatna sedeža, sta skrita v dnu prtljažnika in se brez težav, ter hitro dvigneta na svoji poziciji.

 

  

Ključne besede


TestTest avtaPeugeotPeugeot 5008