Novi peugeot 508 je eden najbolj atraktivno oblikovanih avtomobilov srednjega razreda, ki se lahko pohvali tudi z dobrim razmerjem med vsebino in ceno. Se tudi pelje tako dobro, kot je videti?
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Šok terapija s čustvenim učinkom. Ljubezen na prvi pogled?
Da pritegneš pozornost kupcev v razredu srednje velikih limuzin, kjer prodaja pada, za povrhu pa je večina kupcev zbrana okoli uveljavljenih tekmecev, je treba poskrbeti za šok. Glede na odzive ljudi na cesti in v virtualnem svetu družbenih omrežjih je Peugeot z oblikovnim preporodom modela 508 zadel v polno. Ta hip je to eden najbolj atraktivno oblikovnih avtomobilov na slovenskih cestah: eleganten, futurističen in z ostrimi linijam deluje zelo samozavestno, celo malce jezno. Natančen pogled pa vseeno razkrije, da ne gre za popolno skladnost razmerji in linij kot denimo pri Mercedesovih kupejih, a vseeno napovedujemo, da bo marsikaterega kupca omrežil že na prvi pogled.
Po dolžini med velike, po višini pa med "Hobbite"
Se pa davek lepote in izjemno nizke strešne linije, ki v najvišji točki doseže le 1,4 metra, plača pri vstopanju, preglednosti nazaj in prostoru nad glavami potnikov na zadnji klopi. Več kot 180 cm velik potnik se zadaj ne bo počutil udobno. Prostora za kolena je sicer dovolj, a navkljub skoraj 2,8-metrski razdalji med osema zadaj 508 ne dosega prostorskega udobja arteona, superba ali insignie grand sport. Je pa s 487 litri povsem konkurenčen prtljažnik, ki je z velikimi, a težkimi dvižnimi vrati - te bi v opremi GT morala dvigovati elektrika - odlično dostopen. Kabina je kakovostno izdelana, materiali so prepričljivi, čeprav še ne dosegajo občutkov visokega razreda. Voznikov položaj je kljub nizkemu sedenju zelo dober. Pohvaliti velja zasnovo armaturne plošče znanega i-cockpit pristopa s prilagodljivimi 12,3-palčnimi digitalnimi merilniki in dobro ergonomijo, kjer izstopajo letalska stikala kot bližnjice do vseh ključnih funkcij.
Z voznimi lastnostmi je 508 bolj zadržan kot s podobo. Dobro uravnoteženo podvozje je pričakovano nastavljeno na udobje, lega na cesti je zanesljiva, a avtu vseeno bolj kot dinamično nizanje linij skozi ovinke pristoji umirjeno križarjenje.
Peugeot 508 je udoben potovalni avto, ki tudi z blaženjem sledi vrednotam francoske šole. Udobje podčrtuje tudi pogonski tandem: z navorom bogat 2-litrski dizelski motor in zelo uglajeno delujoč 8-stopenjski samodejni menjalnik. Kombinacija obeh poskrbi za suverene in lahkotne vozne občutke. Pogonski sklop se izkaže tudi z energijsko učinkovitostjo: poraba goriva se giblje od 5,9 do 6,7 litra na 100 km.
Sam ustavi in spelje ter z nočnim vidom opreza za pešci
Velik korak je peugeot 508 naredil z zelo dobro delujočimi vozniškimi asistenti, ki so del opreme GT line. Med drugim izstopata zelo dober sistem aktivnega nadzora smeri in odlična LED žarometa. Na seznamu doplačil je bil le radarski tempomat s funkcijo ustavi in spelji, za katerega zahtevajo 590 evrov. Za 37 tisočakov zna novi 508 narediti odličen vtis - tako na cesti kot na parkirišču. Ni samo lep, je tudi pameten.
Pod črto …
Novi peugeot 508 z opremo GT line je avto, ki z atraktivno podobo izstopa tudi z bogato opremo in udobjem v vožnji. Njegova ključna prednost je dobro razmerje med zmogljivostmi, vsebino in ceno.
Všeč nam je +
atraktivna podoba, bogata oprema, počutje za volanom, udobje, ahko dostopen prtljažnik
Ni nam všeč -
višina nad zadnjo klopjo, preglednost nazaj, težka vrata prtljažnika
Tehnični podtaki
Peugeot 508 GT line 2.0 BlueHDi 180 EAT8
Motor in prenos moči: | dizelski turbo, štirivaljni, prostornina: 1997 cm3, največja moč: 130 kW (180 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, samodejni 8-stopenjski menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 475 cm, širina: 185,9 cm, višina: 140,3 cm, medosna razdalja: 279,3 cm, masa praznega vozila: 1661 kg, dovoljena skupna masa: 2127 kg, prtljažnik: 487 – 1537, posoda za gorivo: 55 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 235 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,3 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 3,9/6,6/4,7 l/100 km, izpust CO2: 123 g/km, poraba na testu: 6,7 l/100 km. |
Cena: | P Automobil Import:: 36.780 EUR |