Peugeot 3008 je še vedno zelo prepoznaven, njegova oblika še vedno deluje zelo moderno in tudi všečno. Odlikuje se s prostorno potniško kabino, prtljago pa je v prtljažnik treba preložiti prek dokaj visokega roba. Pri Peugeotu 3008 opredeljujejo kot cestnega terenca, a razen 21,9 centimetrske oddaljenosti od tal bi mu težko našli terenske gene. Višja odmaknjenost od tal pomeni višje sedenje in zelo dober pregled nad dogajanjem v prometu.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno |
3/5 zvezdic |
Notranjost potniške kabine deluje futuristično, a njeno upravljanje po začetnem privajanju ni zahtevno, moti le nastavljanje nekaterih funkcij (tudi klimatske naprave) prek menijev in podmenijev. Dvojno prisekan volan bi bolj sodil v športni avto kot v terenca; majhnost volana ni povezana z njegovo neposrednostjo in natančnostjo.
V preskusni peugeot 3008 je bil vgrajen 1,5-litrski dizelski motor, ki je v 3008 na voljo zgolj v močnejši različici s 96 kW. Motor se odlikuje z mirnim tekom in dobro zvočno izoliranostjo, v srednjem območju vrtljajev pa je dobro odziven in omogoča dovolj odločna pospeševanja. Nekaj pazljivosti je treba le pri speljevanju. Motor je dobro usklajen z natančno prestavljivim 6-stopenjskim menjalnikom. Motor že izpolnjuje okoljevarstveni standard euro 6d-TEMP, kar pomeni, da ima vgrajen tudi katalizator, ki deluje ob pomoči sečnine, ki jo v 17-litrsko posodo natočimo skozi dovod v prostoru za natakanje goriva. Povprečna poraba goriva s 6,3 l/100 km je zmerna, a za dobra 2 litra večja od normnih meritev po (še) NEDC protokolu.
Pod črto ...
Avto ima z opremo allure veliko stilskih dodatkov, manj radodarno pa je opremljen z asistenčnimi sistemi, ki jih je večinoma treba doplačati.
+ Všeč nam je:
všečna oblika, prostorna potniška kabina, zmerna poraba goriva
- Ni nam všeč:
upravljanje prek zaslona, dokaj visok rob prtljažnika, varnostni pripomočki za doplačilo
Tehnični podatki
Peugeot 3008 1.5 HDi allure
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, prostornina: 1499 cm3, največja moč: 96 kW (130 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni 6-stopenjski menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 444,7 cm, širina: 184,1 cm, višina: 162,3 cm, medosna razdalja: 267,5 cm, masa praznega vozila: 1498 kg, dovoljena skupna masa: 1980 kg, prtljažnik: 520 – 1482 l, posoda za gorivo: 53 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 192 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,8 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 3,9/4,6/4,2 l/100 km, izpust CO2: 109 g/km, poraba na testu: 6,3 l/100 km. |
Cena: | P Automobil Import: 26.584 EUR |