Kratek test: Opel crossland X 1.2 60 kW enjoy

Test

O kot osnova


Ni pomembno, ali je crossland X cestni terenec, enoprostornež ali križanec, dejstvo je, da je namenjen tistim, ki želijo sedeti višje, si olajšati vstopanje v potniško kabino in izstopanje iz nje ter prisegajo na prilagodljivost prostora v potniški kabini in prtljažniku.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Prednja sedeža sta zelo dobra, dostop do asimetrično deljene zadnje klopi je skozi dokaj ozka vrata, je pa (za doplačilo) klop vzdolžno pomična. Prtljažnik je dvojno prilagodljiv. Kdor ima psa, lahko za 175 evrov dokupi čvrsto predelno mrežo in trdo podlogo za 65 evrov. Osnovni, 1,2-litrski trivaljni bencinski motor brez turbo polnilnika je sprejemljivih zmogljivosti, a zelo glasen, zvok trivaljnika pa prav nič prijeten. Podajanje moči bi bilo lahko bolj zvezno, kar vpliva na uglajenost vožnje. Oddolži se z zmerno porabo goriva.

Podvozje je brez težav kos zmogljivostim motorja, vzmetenje je dokaj trdo. K osnovnemu motorju gre običajno tudi osnovna oprema enjoy. A pri crosslandu X se je bolje odločiti za opremo innovation, ki stane tisoč evrov več kot oprema enjoy, a zagotavlja tudi že omenjeno pomično zadnjo klop, dvopodročno samodejno klimatsko napravo in platišča iz lahke litine, pa tudi nekaj vozniških pripomočkov (tempomat, tipalo za dež, samodejno zavoro pri speljevanju v klanec, prostoročno telefoniranje…). Zaradi omejene preglednosti nazaj priporočamo nakup parkirnih senzorjev ali še bolje vzvratne kamere (za 600 evrov). Za doplačilo 500 evrov je na voljo tudi OnStar sistem pomoči na daljavo, a ga ni mogoče v celoti uporabiti, ker avto nima navigacije.

Pod črto ...

Za tako prilagodljiv in uporaben avto je cena 15.510 evrov primerna za tiste, ki jim je bolj pomembna vožnja kot njena dinamika in se zavedajo, da avto nima kaj dosti večje oddaljenosti od tal kot osebni avti, zato naj ime crossland X ne zavede. 

+ Všeč nam je:

prostorna potniška kabina, pomični zadnji sedeži, zelo dobra prednja sedeža

 - Ni nam všeč:

skromne zmogljivosti trivaljnega motorja, slaba preglednost nazaj, ozka zadnja bočna vrata

 

Tehnični podatki

Opel crossland X 1.2 60 kW enjoy

Motor in prenos moči:

bencinski, trivaljni, prostornina: 1199 cm³, največja moč: 60 kW (81 KM) pri 5750 vrt./min, največji navor: 118 Nm pri 2750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 5-stopenjski ročni menjalnik.

Mere in masa:

dolžina: 421,2cm, širina: 176,5cm, višina: 160,5cm, medosna razdalja: 260,4cm, masa praznega vozila: 1174g, dovoljena skupna masa: 1690kg, prtljažnik: 410-520-1255 l, posoda za gorivo: 45 l.

Zmogljivosti in poraba:

največja hitrost: 170km/h, pospešek od 0 do 100km/h: 14 s, normna poraba goriva: zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,4/6,5/5,2 l na 100km, izpust CO2: 116g/km, poraba na testu: 6,8 l/100km.

Cena:  Opel SEE: 15.510 EUR

 

 

Ključne besede


testOpelOpel crossland X