Pri Hyundaiju je črka N rezervirana za čistokrvna in vozniško zelo zabavna športnika i30 N in i30 fastback N, a po vzoru na številne tekmece so nekaj svojih modelov opremili s športno-dirkaškim približkom - paketom opreme N-line.
Oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
Zmogljivost in poraba | 3/5 zvezdic |
Vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
Varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
Vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Usnje, velur, športni volan ...
Tudi cestno-terenskega prodajnega prvaka tucsona: ta je po lanski prenovi že tako bolj oblikovno skladen, paket N-line pa s širšimi 19-palčnimi pnevmatikami (in črnimi platišči), drugačno masko hladilnika in globljima odbijačema doda še nekaj športne privlačnosti.
Tudi v notranjosti paket N-line prinese nekaj prednosti; boljša prednja sedeža, športnejši volanski obroč, pa tudi kombinacijo usnja in velurja z rdečimi šivi na sedežih in armaturni plošči. Z ergonomskega vidika tucsonu ni kaj očitati, po nedavni prenovi pa avto ponuja tudi sodobnejšo multimedijsko izkušnjo.
Čeprav pogonska kombinacija 1,6-litrskega štirivaljnega dizla s 100 kW, 7-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika in štirikolesnega pogona ne obljublja dirkaških užitkov, pa tucson v tej različici ponuja udobno, odzivno in še dovolj zmogljivo vozniško izkušnjo, da z lahkoto sledi vsakdanjemu prometu. Motor se ponaša z veliko prožnosti, vzmetenje je malce čvrsteje nastavljeno, volanski mehanizem pa je manj lahkoten kot pri ostalih različicah; vse skupaj ponuja presenetljivo suverene vozne lastnosti tako na asfaltu kot na brezpotju (štirikolesni pogon ponuja tudi možnost zapore sredinskega diferenciala). Ob tem poraba goriva ostaja v mejah varčnega - povprečje skoraj 7 l/100 km se da še znižati.
Pod črto ...
Takšen tucson v različici impression z avtomatiziranim menjalnikom in paketom N-line stane 36.540 evrov. Glede na vozne zmogljivosti to res ni malo, tucson z opremskim paketom N-line potrjuje, da za nasmeh na obrazu voznika moč motorja ni odločilen dejavnik. BP
Všeč nam je +
všečen videz, odlična ergonomija, lahkotne vozne lastnosti, odziven menjalnik
Ni nam všeč -
dokaj skromne zmogljivosti, ne prav nizka cena
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, prostornina: 1598 cm3, največja moč: 100 kW (136 KM) pri 4000 vrt./min., največji navor: 320 Nm pri 2000 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, 7-stopenjski avtomatiziran menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 448 cm, širina: 185 cm, višina: 166 cm, medosna razdalja: 267 cm, masa praznega vozila: 1764 kg, prtljažnik: 513 - 1503 l, posoda za gorivo: 62 l. |
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 12 s, normna poraba goriva kombinirano: 4,9 l/100 km, izpust CO2: 130 g/km, poraba na testu: 6,9 l/100 km. |
Cena: | Hyundai Slovenija: 36.540 EUR |