Kratek test: Hyundai tucson 1.6 CRDi 7DCT 4WD impression N-Line

Test

Rekreacija - za nasmeh na obrazu voznika moč motorja ni odločilen dejavnik.


Pri Hyundaiju je črka N rezervirana za čistokrvna in vozniško zelo zabavna športnika i30 N in i30 fastback N, a po vzoru na številne tekmece so nekaj svojih modelov opremili s športno-dirkaškim približkom - paketom opreme N-line.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
Varnost in oprema 5/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic
Prtljažna vrata dviguje in spušča elektrika tudi brez dotika. Dovolj je, da se s ključem v žepu postavite ob zadek vozila. 

Usnje, velur, športni volan ...

Tudi cestno-terenskega prodajnega prvaka tucsona: ta je po lanski prenovi že tako bolj oblikovno skladen, paket N-line pa s širšimi 19-palčnimi pnevmatikami (in črnimi platišči), drugačno masko hladilnika in globljima odbijačema doda še nekaj športne privlačnosti.

Tudi v notranjosti paket N-line prinese nekaj prednosti; boljša prednja sedeža, športnejši volanski obroč, pa tudi kombinacijo usnja in velurja z rdečimi šivi na sedežih in armaturni plošči. Z ergonomskega vidika tucsonu ni kaj očitati, po nedavni prenovi pa avto ponuja tudi sodobnejšo multimedijsko izkušnjo.

Čeprav pogonska kombinacija 1,6-litrskega štirivaljnega dizla s 100 kW, 7-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika in štirikolesnega pogona ne obljublja dirkaških užitkov, pa tucson v tej različici ponuja udobno, odzivno in še dovolj zmogljivo vozniško izkušnjo, da z lahkoto sledi vsakdanjemu prometu. Motor se ponaša z veliko prožnosti, vzmetenje je malce čvrsteje nastavljeno, volanski mehanizem pa je manj lahkoten kot pri ostalih različicah; vse skupaj ponuja presenetljivo suverene vozne lastnosti tako na asfaltu kot na brezpotju (štirikolesni pogon ponuja tudi možnost zapore sredinskega diferenciala). Ob tem poraba goriva ostaja v mejah varčnega - povprečje skoraj 7 l/100 km se da še znižati.

Podoba doda še nekaj tiste športne privlačnosti.

Pod črto ...

Takšen tucson v različici impression z avtomatiziranim menjalnikom in paketom N-line stane 36.540 evrov. Glede na vozne zmogljivosti to res ni malo, tucson z opremskim paketom N-line potrjuje, da za nasmeh na obrazu voznika moč motorja ni odločilen dejavnik. BP

Všeč nam je +

všečen videz, odlična ergonomija, lahkotne vozne lastnosti, odziven menjalnik

Ni nam všeč -

dokaj skromne zmogljivosti, ne prav nizka cena

Notranjost: izbrani materiali, rdeči šivi in odlična ergonomija.  

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, prostornina: 1598 cm3, največja moč: 100  kW (136 KM) pri 4000 vrt./min., največji navor: 320  Nm pri 2000 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, 7-stopenjski avtomatiziran menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 448 cm, širina: 185 cm, višina: 166  cm, medosna razdalja: 267 cm, masa praznega vozila: 1764 kg, prtljažnik: 513 - 1503 l, posoda za gorivo: 62 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 12  s, normna poraba goriva kombinirano: 4,9 l/100  km, izpust CO2: 130 g/km, poraba na testu: 6,9  l/100 km.
Cena: Hyundai Slovenija: 36.540 EUR


 

Ključne besede


testHyundaiTest avtacestni terenecštirikolesni pogonhyundai tucson