Kljub povsem enaki tehnični osnovi večnamenskih trojčkov berlingo/combo/rifter so si avtomobili med seboj dovolj različni, da vsak najde svoje privržence.
oblika in prostornost | 5/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Pustolovski duh s pridihom športnosti
Peugeotov rifter izstopa s svojo masko, nekaterimi posebnostmi v notranjosti, predvsem pa s 3 cm večjo oddaljenostjo od tal - to rifterju daje malce bolj pustolovski videz. Za dodaten športni pridih poskrbi paket opreme GT line z nekaj značkami, usnjenim volanskim obročem, prostoročnim dostopom do notranjosti in 17-palčnimi kolesi. Ti dodatki vsaj malo omilijo vtis preveč cenene plastike v notranjosti.
Preskusni rifter je imel v motornem prostoru 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 96 kW in 300 Nm navora; motor je dovolj prožen in zmogljiv tudi, ko je avto polno naložen. Pri vsakdanji vožnji je prijeten in prožen, s porabo 6,2 l/100 km pa tudi razmeroma varčen.
![](/uploads/Motorevija/mr_november_19/peugeot_rifter_gt_line_kratek_test/peugeot_rifter_gt_line_kratek_test-5.jpg?1573483696113)
Prostora ob 775-litrskem prtljažniku ne more zmanjkati, za še večje tovorne zahteve pa je treba podreti naslonjala sedežev v drugi vrsti, ko se tovorna prostornina poveča na 2126 litrov - takrat se rifterjeva kabina lahko spremeni tudi v priročno spalnico za avanturiste. Dobre vozne lastnosti smo pohvalili že pri prejšnjih testih rifterja: udoben in lahkotno vodljiv je tako na asfaltu kot na grobi podlagi. Kljub pustolovskemu značaju se rifter prav dobro počuti tudi v mestnih središčih, saj je pregleden in okreten.
Za nekaj več kot 25 evrskih tisočakov dobite modnega in prostornega pustolovca, ki se ne boji tudi kakšne neutrjene poti - škoda, da nima štirikolesnega pogona, ki bi rifterja naredil še bolj vsestranskega.
![](/uploads/Motorevija/mr_november_19/peugeot_rifter_gt_line_kratek_test/peugeot_rifter_gt_line_kratek_test-11.jpg?1573484045209)
Pod črto ...
Ker so večnamenski trojčki tudi cenovno precej natančno poravnani, je izbira odvisna predvsem od osebnega okusa in preferenc, v vsakem primeru pa dobite izjemno uporaben večnamenski avto.
Všeč nam je +
udobje, preglednost, prostornost kabine
Ni nam všeč -
cenena plastika, glasnost pri višjih hitrostih
![](/uploads/Motorevija/mr_november_19/peugeot_rifter_gt_line_kratek_test/peugeot_rifter_gt_line_kratek_test-7.jpg?1573484192409)
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1499 cm3, največja moč: 96 kW (130 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina 440,3 cm, širina: 184,8 cm, višina: 187,4 cm, medosna razdalja: 278,5 cm, masa praznega vozila: 1430 kg, dovoljena skupna masa: 2150 kg, prostornina prtljažnika: 775 – 2126 l, posoda za gorivo: 53 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 184 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,4 s, poraba goriva kombinirano: 5,9 l/100 km, izpust CO2: 155 g/km, poraba na testu: 6,2 l/100 km. |
Cena: | P Automobil Import: 23.800 EUR |