Kljub povsem enaki tehnični osnovi večnamenskih trojčkov berlingo/combo/rifter so si avtomobili med seboj dovolj različni, da vsak najde svoje privržence.
oblika in prostornost | 5/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Pustolovski duh s pridihom športnosti
Peugeotov rifter izstopa s svojo masko, nekaterimi posebnostmi v notranjosti, predvsem pa s 3 cm večjo oddaljenostjo od tal - to rifterju daje malce bolj pustolovski videz. Za dodaten športni pridih poskrbi paket opreme GT line z nekaj značkami, usnjenim volanskim obročem, prostoročnim dostopom do notranjosti in 17-palčnimi kolesi. Ti dodatki vsaj malo omilijo vtis preveč cenene plastike v notranjosti.
Preskusni rifter je imel v motornem prostoru 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 96 kW in 300 Nm navora; motor je dovolj prožen in zmogljiv tudi, ko je avto polno naložen. Pri vsakdanji vožnji je prijeten in prožen, s porabo 6,2 l/100 km pa tudi razmeroma varčen.
Prostora ob 775-litrskem prtljažniku ne more zmanjkati, za še večje tovorne zahteve pa je treba podreti naslonjala sedežev v drugi vrsti, ko se tovorna prostornina poveča na 2126 litrov - takrat se rifterjeva kabina lahko spremeni tudi v priročno spalnico za avanturiste. Dobre vozne lastnosti smo pohvalili že pri prejšnjih testih rifterja: udoben in lahkotno vodljiv je tako na asfaltu kot na grobi podlagi. Kljub pustolovskemu značaju se rifter prav dobro počuti tudi v mestnih središčih, saj je pregleden in okreten.
Za nekaj več kot 25 evrskih tisočakov dobite modnega in prostornega pustolovca, ki se ne boji tudi kakšne neutrjene poti - škoda, da nima štirikolesnega pogona, ki bi rifterja naredil še bolj vsestranskega.
Pod črto ...
Ker so večnamenski trojčki tudi cenovno precej natančno poravnani, je izbira odvisna predvsem od osebnega okusa in preferenc, v vsakem primeru pa dobite izjemno uporaben večnamenski avto.
Všeč nam je +
udobje, preglednost, prostornost kabine
Ni nam všeč -
cenena plastika, glasnost pri višjih hitrostih
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1499 cm3, največja moč: 96 kW (130 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina 440,3 cm, širina: 184,8 cm, višina: 187,4 cm, medosna razdalja: 278,5 cm, masa praznega vozila: 1430 kg, dovoljena skupna masa: 2150 kg, prostornina prtljažnika: 775 – 2126 l, posoda za gorivo: 53 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 184 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,4 s, poraba goriva kombinirano: 5,9 l/100 km, izpust CO2: 155 g/km, poraba na testu: 6,2 l/100 km. |
Cena: | P Automobil Import: 23.800 EUR |