Kratek test: Mazda CX-3 G121 takumi

Test

Podaljšanje uspeha - prenova motorjev brez turbin in osvežena zunanjost za še boljši pristop do kupcev ...


Pred štirimi leti mazda CX-3 še ni imela toliko tekmecev v razredu majhnih cestnih terencev, kot jih ima danes, a z nedavno lepotno pomladitvijo si je uspešno utrdila svoje mesto med tekmeci.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 5/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
 varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 

Všečna, pametna in vozniško natančna

Zunanje spremembe so opazne le res pozornim opazovalcem, je pa CX-3 dobil kakovostnejše materiale v kabini in pa posodobljene varnostne sisteme – radarski tempomat zdaj deluje pri hitrostih pod 30 km/h, sistem proti naletu pri nizkih hitrostih pa deluje boljše tudi v slabih svetlobnih pogojih.

Ob novem dizelskem motorju so pri Mazdi prenovili tudi bencinske – testni avto je poganjal 2-literski bencinski štirivaljnik z 89 kW in 206 Nm navora. Čeprav motor nima turbinskega polnilnika, pa je velika prostornina zagotovilo za prijetno prožnost in dobro odzivnost, pohvale pa si zasluži tudi uglajenost.

Prenovljena mazda CX-3 je med prikupnejšimi avtomobili v tem razredu. Navduši s kakovostjo materialov in izdelave

 

Kljub cestno-terenski zasnovi in obliki se CX-3 pelje kot kombilimuzina – ne more skriti, da je postavljena na platformo mazde 2, le 15,5-centimeterska oddaljenost od tal pa odvrača od izletov z alsfaltnih površin. Zaradi novo nastavljenega volanskega mehanizma je CX-3  zdaj tudi natančnejša in zabavnejša med ovinki – občutek natančnosti poudarja tudi prestavna ročica.

Nad prostorom spredaj se voznik in sovoznik ne bosta pritoževala, prostor pa je precej bolj skromno odmerjen na zadnji klopi – malo ga je za kolena, za višjerasle potnike pa tudi za glave.

Pod črto ...

Prenovljena mazda CX-3 je med prikupnejšimi avtomobili v tem razredu. Navduši s kakovostjo materialov in izdelave, pa tudi z uglajenostjo klasičnega bencinskega motorja. S skoraj 19.000 evri ni med najcenejšimi v razredu, a je že v osnovi tudi dobro opremljena.

Kljub cestno-terenski zasnovi in obliki se CX-3 pelje kot kombilimuzina – ne more skriti, da je postavljena na platformo mazde 2.

 

Všeč nam je +

upravljanje multimedije, ergonomija za volanom, ostre značilne linije

Ni nam všeč -

prostor na zadnjih sedežih

Zunanje spremembe so opazne le res pozornim opazovalcem, je pa CX-3 dobil kakovostnejše materiale v kabini in pa posodobljene varnostne sisteme.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: atmosferski bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1998 cm3, največja moč: 89 kW (121 KM) pri 6000vrt./min, največji navor: 206 Nm pri 2800vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 427,5 cm, širina: 176,5 cm, višina: 153,5 cm, medosna razdalja: 257 cm, masa praznega vozila: 1259 kg, dovoljena skupna masa: 1629 kg, prostornina prtljažnika: 350 – 1260 l, posoda za gorivo: 48 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 192 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9 s, poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 5,4/7,5/6,2 l/100 km, izpust CO2 (WLTP): 141 g/km, poraba na testu: 6,6 l/100 km.
Cena:  Mazda Motors Slovenija: 18.690 EUR

 

 

 

Ključne besede


TestTest avtaMazdamazda CX-3