Kratek test: Renault espace 2.0 dCi aut. initiale Paris

Test

Križanje - višje od tak, a zadržuje svojo enoprostorsko silhueto


 V peti generaciji je espace zasnovan drugače kot njegov enoprostorni predhodnik: želi biti nekakšen križanec med enoprostornežem in cestnim terencem, zato je postavljen višje od tal (odmaknjenost dna avta od tal 16 cm), zadržal pa je svojo enoprostorno silhueto.

Oblika in prostornost 5/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
Varnost in oprema 4/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Nekoliko manj prostora, a bolj okreten

V potniški kabini so se odrekli večji prilagodljivosti: trije sedeži v drugi vrsti so vzdolžno pomični, a le, ko so pomaknjeni povsem nazaj, ponujajo dovolj prostora za noge potnikov. So pa sedeži v drugi vrsti dokaj ozki, zato trije odrasli sedijo utesnjeno. Vsi trije sedeži imajo isofix sidrišča za namestitev ne prav širokih otroških sedežev. Prtljažni prostor je v petsedežni različici velik.

Espace je sedaj na voljo tudi z 2-litrskim dizelskim motorjem (doslej zgolj z 1,6-litrskim) s 147 kW, ki omogoča suverene vozne zmogljivosti, še zlasti pri pospeševanjih, odlikuje pa se tudi s prožnostjo pri nizkih vrtljajih. Dokaj visoko težišče vpliva na vožnjo po ovinkasti cesti, zato hitro menjavanje smeri avtu ni najbolj po godu. Prenos moči je prek 6-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika z dvojno sklopko, ki se tudi izkaže veliko bolj suvereno v lagodnejši vožnji kot pa v ovinkih. Čeprav gre za velik avto, pa je zaradi štirikolesnega volana zelo okreten pri manevriranju. Poraba goriva je s 7,6 litra na 100 km pričakovana glede na velikost avta.

Prenos moči je prek 6-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika z dvojno sklopko, ki se tudi izkaže veliko bolj suvereno v lagodnejši vožnji kot pa v ovinkih. Čeprav gre za velik avto, pa je zaradi štirikolesnega volana zelo okreten pri manevriranju.

 

Z opremo initiale Paris je avto opremljen z vsem, kar ponuja - tudi z nekaterimi asistenčnimi sistemi. Radarski tempomat (doplačilo 300 evrov) se izklopi že pri 40 km/h in ne omogoča vožnje v počasni koloni.

Pod črto ...

S križanjem je espace izgubil nekaj svojega šarma in uporabnosti ter glede prilagodljivosti postal preveč podoben cestnim terencem.

Všeč nam je +

prostorna kabina, zelo dobre zmogljivosti motorja, isofix na vseh treh sedežih v 2. vrsti, enostavno prevračanje sedežev

Ni nam všeč -

širina sedežev v drugi vrsti, delovanje radarskega tempomata

V potniški kabini so se odrekli večji prilagodljivosti: trije sedeži v drugi vrsti so vzdolžno pomični, a le, ko so pomaknjeni povsem nazaj, ponujajo dovolj prostora za noge potnikov. So pa sedeži v drugi vrsti dokaj ozki, zato trije odrasli sedijo utesnjeno.

 

Tehnični podatki  

 

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1997 cm³, največja moč: 147 kW (200 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran 6-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 485,7 cm, širina: 188,8 cm, višina: 167,5 cm, medosna razdalja: 288,4 cm, masa praznega vozila: 1930 kg, dovoljena skupna masa: 2542 kg, prtljažnik: 680 - 2101 l, posoda za gorivo: 58 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 213 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,1 s, kombinirana poraba goriva (WLTP): 6,6 l na 100 km, izpust CO2: 172 g/km (139 g/km po NEDC), poraba na testu: 7,6 l/100 km.
Cena:   Renault Nissan Slovenija: 46.890 EUR

 

 

Ključne besede


TestRenaultTest avtarenault espace