Kratek test: Ford fiesta 1.0 ecoboost 92 kW active

Test

Avanturistka - fiesta je postala bolj suverena zunaj cest


 Pri Fordu imajo v ponudbi kar nekaj cestnih terencev, ki so se jim pred kratkim pridružile še “aktivne” različice običajnih avtov. Med njimi je tudi fiesta active, ki je v primerjavi z običajno fiesto za 18 mm zrastla v višino, centimeter v boke, dobila več robustne plastike okoli kolotekov, pragov ter na prednjem in zadnjem odbijaču, dobila pa je tudi strešna nosilnika.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
Varnost in oprema 4/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Fiesta z opremo active pridobi že prej omenjene karoserijske dodatke, a tudi notranjost priča o aktivnem značaju fieste: tla so opremljena z predpražniki iz trpežne gume, ki so zelo priročni, če se boste podali po kakšni umazani gozdni poti in boste morali z umazanimi čevlji vstopiti v avtomo.

Aktivna, pa tudi če s samo prednjim pogonom

Čeprav fiesta nima štirikolesnega pogona, so jo pri Fordu opremili z možnostjo izbire voznega programa - z dodatnim programom slippery (spolzko), ki prilagodi sistem proti zdrsu, spremenjene ima tudi sprednje blažilnike, ki imajo hidravlična odbojna zadržala za blaženje udarcev, ko zapeljemo na slabe poti, rahlo spremenjena pa je tudi geometrija vzmetenja. Kljub temu, da je fiesta active postala rahlo bolj suverena zunaj cest, pa to ni pomehkužilo njene vozne dinamike:  še vedno je zabavna med ovinki, še vedno se zelo malo nagiba, dodana robustnost pa pripomore k manj stresni vožnji po manj utrjenih in makadamskih poteh.

Atraktivna platišča in temna plastika s sivimi dodatki vsekakor dodata karakter fiesti active

 

Litrski bencinski trivaljnik z 92 kW ima ravno pravo razmerje moči in uporabnosti. Motor je izredno prožen v vseh prestavah in ponuja dovolj odzivnosti, ko jo rabimo. Razočara pa s porabo goriva, ki niha od 6 do več kot 7 l/100 km.

Pod črto ...

Testna fiesta s kar nekaj dodatne opreme stane 23 evrskih tisočakov, kar je za avtomobil, ki s prostornostjo zaostaja za tekmeci, veliko. Avanture so sicer le redko poceni, a tale je vseeno (pre)draga. 

 

Všeč nam je +

odzivnost zaslona na dotik, všečna oblika, prožen motor

Ni nam všeč -

preglednost nazaj, skromen prtljažnik

Odlično se počuti tako na alsfaltiranih kot na makadamskih poteh.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljnik, turbo, prostornina: 999 cm3, največja moč: 92 kW (125 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 170 Nm pri 1500 – 4500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 406,8 cm, širina: 175,6 cm, višina: 149,8 cm, medosna razdalja: 249,3 cm, masa praznega vozila: 1241 kg, dovoljena skupna masa: 1685 kg, prostornina prtljažnika: 292 – 1093 l, posoda za gorivo: 42 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 195 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,4 s, poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 5,4/3,6/4,3l/100 km, izpust CO2 (NEDC): 98 g/km, poraba na testu: 6,4 l/100 km.
Cena:  Ford Summit motors: 18.250 EUR

 

 

 

 

Ključne besede


TestFordTest avtaFord fiestaKrižanec