Prvi pogled: Prenovljeni mercedes razred E

Prvi pogled

PrEnova - prenovljenih je bilo vseh pet karoserijskih različic razreda E


Srednjevelika klasična limuzina je že vrsto desetletij srčika Mercedesove palete modelov. Razred E, kakor limuzino že kar nekaj časa poimenujejo, so temeljito prenovili. Kaj je novega?

Različno oblikovane maske

Spremembe, ki so tako vizualne kot tehnične, se razlikujejo glede na različico, pa tudi glede na raven opreme. To se najbolje vidi pri limuzini, ki je seveda najbolj klasično zasnovana in je bila doslej prepoznavna po trikraki zvezdi na pokrovu motornega prostora. S prenovo je to lahko drugače: pri opremi exclusive je zvezda še vedno na pokrovu, pri opremi avantgarde pa je zvezda dobila svoje mesto na prednji maski. Tudi maske so različno oblikovane - tako mreža maske kot okrasne letvice - glede na opremo. Ne glede na opremo pa imajo sedaj vse različice prednja žarometa v LED tehniki in spremenjeno grafiko dnevnih luči, kar daje razredu E večjo prepoznavnost. Precej so spremenili tudi zadnji del limuzine, ki ima sedaj dvodelne LED luči in segajo tudi v preoblikovan pokrov prtljažnega prostora. Preoblikovali so tudi zadnji odbijač.

Prenove ni bila deležna le limuzina, temveč vseh pet karoserijskih različic razreda E: tudi še karavan, robustnejši all terrain, kabriolet in kupe.


Nekaj novosti je tudi v potniški kabini, saj so na voljo novi materiali in barvne kombinacije. Najbolj vpadljiv pa je na novo oblikovan volan, ki je na voljo v usnju ali v superšportni izvedbi. A ne gre le za novo obliko, temveč celotno zasnovo volana s kapacitivno plastjo, ki prepozna, če voznikove roke držijo volan. Na volanu ni več gumbov, temveč plošča, na kateri voznik s pritiskom prsta in drsanjem izbira upravlja različne funkcije ali izbira prikaz podatkov. V razredu E so se poslovili klasični merilniki, saj sta v avtu že v osnovni opremi dva 10,25 palčna zaslona, za doplačilo pa 12,3 palčna, na katerih voznik dobi vse podatke. Posodobljen je tudi MBUX multimedijski sistem. V prenovljenem razredu E so na voljo nekateri novi asistenčni sistemi, tako da je tudi po tej plati avto v koraku s časom.

Široka paleta pogonskih sklopov

Na voljo so številni motorji oziroma pogonski sklopi. Tudi štirivaljni tako dizelski kot bencinski motor imata poslej integriran zaganjalnik z generatorjem, kar zagotavlja do 15 kW več moči in 20 Nm več navora. Oba motorja omogočata tudi rekuperacijo zavorne energije in tako imenovano jadranje.

V razredu E so se poslovili klasični merilniki, saj sta v avtu že v osnovni opremi dva 10,25 palčna zaslona, za doplačilo pa 12,3 palčna, na katerih voznik dobi vse podatke.

Pod črto ...

S prenovo je razred E v koraku z glavnima tekmecema BMW serije 5 in audijem A6. K nam bo zapeljal jeseni, zastopnik Autocommerce pa je že objavil cene: za razred E je treba imeti najmanj 51.900 evrov, lahko pa avto stane tudi štirikratnik osnovne cene ali celo še več.

Prenovljeni mercedes razred E

- oblikovne spremembe vseh petih karoserijskih različic
- na novo oblikovan volan s kapacitivno prepoznavo
- tudi štirivaljna motorja z blago hibridno tehnologijo
- v prodaji jeseni

 

Superšportni terenec: Mercedes AMG GLA

Oblikovno mercedes AMG temelji na opremi AMG line, izstopa pa z nekaterimi posebnostmi kot so prednja maska, razne kromirane obloge, na novo oblikovan zadnji usmerjevalnik zraka, dvema okroglima izpušnima cevema in velikimi kolesi - od 19 do 21 palcev.

Mercedes AMG je ponudbo različic razreda A 35 dopolnil še s cestnim terencem GLA 4matic. Tudi ta je dobil 2-litrski štirivaljni bencinski motor, ki mu večjo moč - 225 kW oziroma 306 KM - in navor - 400 Nm pri 3000 vrtljajih v minuti - zagotavlja turbinski polnilnik. Prenos moči je prek avtomatiziranega 8-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko na vsa štiri kolesa. Skoraj 1,7 tone težak avto do 100 km/h pospeši v 5,2 sekunde, največja hitrost je omejena na 250 km/h. Normna poraba goriva je 7,5 litra na 100 km.


Oblikovno mercedes AMG temelji na opremi AMG line, izstopa pa z nekaterimi posebnostmi kot so prednja maska, razne kromirane obloge, na novo oblikovan zadnji usmerjevalnik zraka, dvema okroglima izpušnima cevema in velikimi kolesi - od 19 do 21 palcev. Vsi merilniki so digitalni. Način odzivanja voznik lahko izbere z enim od petih programov vožnje. Majhno nagibanje karoserije in odlično lego na cesti zagotavlja elektronski sistem za nadzor vzmetenja, za učinkovito zaviranje skrbijo diskaste zavore s premerom 350 mm spredaj in 330 mm zadaj.

Komur je vse to premalo, lahko poseže po še zmogljivejši različici mercedes AMG 45 4matic+, ki jo poganja prav tako 2-litrski štirivaljni turbo motor s 310 kW (421 KM) in 500 Nm navora. Avto do 100 km/h pospeši v 4,3 sekunde.

Ključne besede


Mercedesprvi pogledmercedes razreda Emercedes GLA