Podarjamo ti 10 €!
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili r
V AMZS želimo, da tudi naši zaposleni praznične dni preživijo v krogu bližnjih, zato smo delovni čas pred prazniki prilagodili. 24. in 31. 12. 2024 bomo za vas odprti do 13. ure, vse ostale delovne dni v decembru pa velja redni delovni čas. Hvala za razumevanje in vse dobro.
AMZS na enem mestu nudi vse storitve, ki jih vaše vozilo potrebuje. Naši člani pa lahko koristijo še dodatne ugodnosti!
Pogosto prejmemo vprašanje, ali v primeru servisiranja avtomobila na servisu, ki ni pooblaščeni serviser za določeno znamko avtomobila, ta izgubi tovarniško garancijo.
Temu ni tako. Za to skrbi Uredba (ES) št. 461/2010, ki proizvajalcem avtomobilov in njihovim mrežam pooblaščenih serviserjev preprečuje, da bi lastnike avtomobilov z garancijskimi pogoji vezali na poprodajne storitve (npr. menjava olja, jermenov, zavornih delov).
Kar pa ne pomeni, da je dovoljeno vse. V primeru uveljavljanja garancije mora lastnik vseeno dokazati, da je bil avtomobil ustrezno in strokovno vzdrževan, v okviru predpisanih časovnih intervalov. To pa lahko stori le z ustrezno dokumentacijo (delovni nalog, račun, servisna knjiga), iz katere je razvidno, da so bili uporabljeni materiali in nadomestni deli, ki ustrezajo specifikacijam proizvajalca avtomobila (npr. specifikacija motornega olja). Če lastnik avtomobila ob uveljavljanju garancije takšnih dokazil ni zmožen predložiti, se bo dajalec garancije svoji odgovornosti izmaknil.
V garancijskem roku se lahko vzdrževalna dela na avtomobilu opravlja tudi na nepooblaščenih servisih, vendar morate za opravljeno delo prejeti delovni nalog s specifikacijo del ter račun za opravljeno storitev in vgrajeni material. Če boste poskrbeli za to, bo dajalec garancije zelo težko zavrnil garancijski zahtevek.
V skrajnem primeru lastniku avtomobila ostane sklicevanje na zgoraj omenjeno uredbo in prijava Javni agenciji RS za varstvo konkurence.
Pri podaljšani garanciji ne gre za tovarniško garancijo, temveč za pogodbeno razmerje med lastnikom in zastopnikom avtomobilske znamke. Recimo, da tovarniška garancija velja 2 leti, zastopnik pa ponudi 5 let podaljšane garancije. 2 leti garancije bo avtomobil imel v vsakem primeru, naslednja 3 leta pa le pod pogojem, da bo servisiran pri pooblaščenem serviserju ali pa celo na servisu dotičnega zastopnika, k čemur se lastnik avtomobila zaveže s podpisom pogodbe.
Mnenje Javne agencije RS za varstvo konkurence (AVK)
Pri zgornjih pojasnilih gre za poenostavljeno razlago virov. Vedno skrbno preberite pravila in pogoje, ki jih podpisujete ob nakupu avtomobila. V primeru nejasnosti zahtevajte dodatna pojasnila s strani prodajalca ali pristojnih institucij.
Izberite vam najbližji AMZS center in se naročite na servis. Hitro in enostavno.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Kako do darila?Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Ctrl+U | Prikaže možnosti dostopnosti |
Ctrl+Alt+K | Prikaže kazalo strani |
Ctrl+Alt+V | Skoči na glavno vsebino |
Ctrl+Alt+D | Vrne se na domačo stran |
Esc | Zapre pojavno okno / meni |
Tab | Premakne fokus na naslednji element |
Shift+Tab | Premakne fokus na prejšnji element |
Enter | Potrdi/klikne fokusiran element |
Preslednica | Označi/odznači potrditveno polje |