Proga Kamperweg Heerde je pretekli konec tedna gostila mladinsko svetovno prvenstvo v motokrosu za voznike kategorij motorjev s prostornino do 125, 85 in 65 kubičnih centimetrov. Slovenske barve so z licenco AMZS branili Gal Geršak, Lukas Osek in Alex Novak. V razredu MX 125 sta se preizkusila Geršak in Osek. V ostri mednarodni konkurenci se žal nista uspela prebiti do finalnih voženj.
Geršak je vozil v kvalifikacijski skupini A in zasedel 33. mesto, Osek pa je v skupini B v cilj pripeljal na 29. mestu. Oba sta imela priložnost popravnega izpita nato še v "last chance" vožnji, ki se jima prav tako ni izšla po načrtih. Osek je tokrat v cilj pripeljal na 28. mestu, Geršak je zaradi tehničnih problemov pristal na 37. mestu in sanje o nastopu v finalnih vožnjah so se razblinile.
Tudi Novak brez finala
V razredu MX 85 je Novak upal, da se mu med številnimi vozniki uspe uvrstiti v finalni vožnji. V kvalifikacijah je nastopilo kar 110 voznikov, ki so bili razdeljeni v tri kvalifikacijske skupine, mest v finalnih vožnjah pa je bilo na voljo zgolj 40. Mladi voznik, ki je član AMD Brežice, je vozil v skupini C in zasedel 23. mesto. Tudi Novak je priložnost za preboj iskal v "last chance" vožnji, v kateri so si finalni nastop privozili prvi štirje. Novak je tokrat v cilj pripeljal na 22. mestu in tudi njemu se preboj med finaliste žal ni posrečil.
Vedeli smo, da se nam na Nizozemskem obeta peščena podlaga proge, kot je za to pokrajino že značilno, zato smo s fanti nekaj priprav za tekmovanje opravili na podobni podlagi. Res pa je, da je to skoraj neprimerljivo s tem, kar nas je čakalo na tekmi. Na prostih treningih so se fantje spopadli z mokro peščeno progo, ki je bila večji iziv, kot smo pričakovali. Fantje so po neuspešnih kavalifikacijskih vožnjah imeli še eno priložnost, ki je vedno najtežja in sicer "last chance" tekma. V finale se uvrstijo s te dirke le prvi štirje tekmovalci. Tukaj nam je zmanjkalo veliko, Alex je bil 22., Gal je zaradi tehnične okvare odstopil, Lukas pa je naredil preveč napak, da bi lahko prišel višje od 28. mesta. Take izkušje so zagotovo zelo dobrodošle za voznike, saj se lahko veliko naučijo, čeprav tekme tega ranga niso ravno namenjene za začetniško učenje,
je strnil oceno selektor Kragelj.
Naslova svetovnega prvaka v 85 kubičnem razredu se veseli Novozelandec Levi Townley, v razredu s 125 kubičnimi motorji pa je najboljši na svetu v letu 2024 Madžar Noel Zanocz.