V sklopu prvenstva Trofei Malossi se je odvilo pet dirk na lokacijah po celotni Italiji od Milana pa vse do Barija. Kategorija, v kateri nastopajo le najizkušenejši vozniki, je bila tudi letos polna hitrih voznikov, skupno jih je nastopilo 16, med njimi z licenco AMZS Klemen Švara. Že na predzadnji dirki v Bariju, kjer je z absolutno zmago dosegel popoln izkupiček točk, se je uspel približati samemu vrhu v skupnem seštevku in tako uspel nadoknaditi zaostanek zaradi odstopa na eni od prejšnjih dirk. Pred zadnjo dirko v Varanu je tako zaostajal le dve točki za prvouvrščenim v skupnem seštevku. Razlika med prvimi tremi v skupnem seštevku prvenstva je bila sicer majhna, zgolj tri točke. Dirkaška ekipa MART MOTORS se je na zadnjo dirko prvenstva podala z jasnim ciljem: zmagati.
Švara je že na prvih treningih opozoril nase in hitro dosegal konkurenčne čase krogov. Napetost v boksih se je čutila, saj sta bila hitra tudi druga voznika, ki sta se potegovala za prvo mesto v skupnem seštevku, in sta prav tako dirkala z miselnostjo "na vse ali nič". Švara je v kvalifikacijah uspel privoziti tretje štartno mesto z minimalnim zaostankom pred ostalimi.
Dirka je bila napeta, z ogromno prehitevanji in boja za vsak centimeter na progi. Tudi časi na krog so bili izjemni, ritem je bil tako visok, da so med dirko uspeli izboljšati celo najhitrejši čas kroga, kadarkoli odvožen v tej kategoriji na tej progi. Švara se je v zadnjem krogu uspel prebiti na prvo mesto. Napake si ni smel privoščiti in poskušal je zapreti vsak poskus napada na pozicijo. To mu je tudi uspelo in cilj je prevozil kot prvi z nekaj tisočinkami prednosti. Postal je italijanski državni prvak, kot prvi tujec v tej najmočnejši kategoriji. Uresničile so se mu sanje in uspelo mu je nekaj, kar ni uspelo niti njegovemu mentorju Aleksu, ki se je v preteklosti zaradi poškodb odločil prekiniti aktivno dirkanje in se posvetiti organizaciji ekipe in pripravi dirkaških skuterjev.
Švara je postal prvi tuji dirkač v zgodovini tega tekmovanja, ki mu je uspelo postati italijanski prvak v konkurenci 100.
Dirka je bila zelo napeta. Razlika v prvenstvenih točkah je bila minimalna, zato sem se zavedal, da kdor zmaga na dirki, bo postal novi prvak. Ko sem prevzel vodstvo, sem vedel, da ne smem narediti napake. Po končani dirki nisem takoj dojel, kaj mi je uspelo. Po potrditvi rezultatov pa se je začelo slavje ob osvojitvi naslova italijanskega prvaka in trdo delo v vseh preteklih letih je bilo poplačano.