Najtežji vzdržljivostni reli na svetu se je prevesil v drugo polovico. Voznice in vozniki so v prvem tednu prevozili cel kup izjemno zahtevnih etap, ki so jim pobrale ogromno moči in energije. Med udeleženci se z licenco AMZS z vsemi pastmi na težkih dnevnih preizkušnjah za zdaj uspešno spopada tudi Simon Marčič. Edini slovenski voznik na letošnjem reliju je sicer tekmovanje začel previdno, a je hitro ujel dober ritem dirkanja ter v svoji kategoriji zdaj po sedmih etapah zaseda 9. mesto, skupno med motociklisti pa je na 57. mestu.
Za menoj je nekaj zelo napornih etap. Spremljale so me tudi tehnične težave, saj mi je na krmilu odpovedalo vrtenje potne knjige in tega res nočeš, sploh pa ne na tem reliju, saj si brez tega praktično izgubljen. Potno knjigo sem tako vrtel z levo roko, kar pomeni, da sem vozil samo z desno roko, kar je zelo nehvaležno in ti pobere ogromno časa. Seveda je tudi zelo nevarno, če pri veliki hitrosti naletiš na kakšno oviro, voziš pa samo z eno roko,
je povedal Marčič, ki pa je to težavo k sreči uspešno premostil in v dnevu počitka nabral tudi nekaj novih moči za drugi teden dirkanja.
Imel sem nekaj problemov tudi z zračno blazino, ki se mi je med vožnjo dvakrat sprožila ter me ovirala, ampak tudi to sem rešil. Važno je, da ob koncu vsake etape pridem v cilj in napredujem,
je optimist Marčič, ki se nadeja, da bo v petek v Džedo v cilj relija prišel zadovoljen z opravljenim na dirki. V kategoriji Original by Motul, v kateri vozi, ni dovoljena nobena zunanja pomoč in je vseskozi odvisen samo sam od sebe.
V skupni razvrstitvi ga malce "tepejo" kazni, saj si jih je do sedaj nabral 23 minut. A kljub temu ima še vedno lepo priložnost, da do konca relija po lestvici napreduje, kajti tudi tekmeci pred njim niso brez napak.