AMZS Idealna linija o koncu svetovnega prvenstva v motokrosu
Šestnajsta oddaja sezone 2021 podrobneje o svetovnem prvenstvu v motokrosu in zadnjih dveh dirkah, ki sta bili v Italiji v Mantovi.
AMZS Idealna linija več o podrobnostih z zadnjih dveh preizkušenj svetovnega prvenstva v motokrosu, ki sta se odvijali na progi Tazio Nuvolari v Mantovi. Tim Gajser se je v razredu MXGP boril za naslov svetovnega prvaka, Jan Pancar pa je skušal popraviti skupno uvrstitev v razredu MX2. Napete in razburljive vožnje so postregle z nekaterimi usodnimi napakami glavnih favoritov ter zelo zanimivimi razpleti, ki so jih na prizorišču v živo ob navijanju za naša najboljša voznika motokrosa spremljali tudi številni slovenski ljubitelji te izjemno zahtevne motošportne discipline.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.