Drugi tekmovalni dan ene najzahtevnejših večdnevnih vzdržljivostnih preizkušenj na motorjih se slovenska članska reprezentanca v skupnem seštevku še vedno nahaja na 16. mestu. Dan je bil znova zelo naporen, saj so Miha Špindler, Luka Kutnar, Vasja Kutin in Toni Mulec na motorjih preživeli več kot 7 ur. Opravili so s šestimi zelo težkimi specialnimi etapami, ki so bile sila naporne in jih je bilo potrebno vzeti zelo zbrano, sicer je sledil lahko tudi padec.
Nekaj so jih fantje doživeli, a k sreči noben ni bil tak, da bi se kdo poškodoval. Drugi dan zapored je bilo potrebno na motorju zdržati več kot 200 kilometrov, zato je že čutiti utrujenost. Ker je bilo vnovič tudi toplo vreme (temperatura 25 stopinj Celzija), se je spet močno dvigoval prah, ki je sila neprijeten. Zaradi tega so celo odpovedali zadnjo specialno preizkušnjo v kategoriji, v kateri vozijo veterani Tomaž Podvratnik, Gregor Robek in Jaka Seles, ki so trenutno na 35. mestu.
Fantje so dobro razpoloženi in vzdušje v moštvu je pozitivno. Vsi so se dobro odzvali na malenkosti, ki so jim povzročale manjše probleme na preizkušnjah. Zadržati moramo dobro atmosfero in paziti na utrujenost. Zdaj vozimo po večini na spodnji maksmialni meji sposobnosti in morda bomo ta prag skušali malce dvigniti, a paziti, da ne bomo preveč tvegali, saj so "specialke" izjemno izčrpljujoče,
je misli na kratko strnil Stane Lunar, sicer vodja reprezentance, v kateri so samo tisti, ki imajo tudi urejene licence AMZS.
Tretji dan bo podoben prvima dvema, le nekatere specialne preizkušnje se bodo malce spremenile. Nevarnost bo prežala na vseh, pomembno pa bo ohraniti maksimalno osredotočenost na progo kot tudi transferje, je še dodal Lunar, ki je zadovoljen tudi z dejstvom, da motorji za zdaj delujejo praktično brezhibno.