AMZS organizira zadnjo šolo motokrosa v letu 2019.
V organizaciji AMZS bo konec meseca v Škednju pri Slovenskih Konjicah zadnja letošnja motokros šola. Namenjena je spoznavanju osnovnih veščin te zahtevne in atraktivne moto discipline, v kateri je v elitnem razredu MXGP Tim Gajser za leto 2019 že svetovni prvak. Skrivnostne tančice obvladovanja motokros motorja bo mladim uka željnim moto športnikom v soboto 28. septembra 2019 razkrival Tomaž Kotar. Znanje, ki ga bo prenašal, primarno služi otrokom od šestega do trinajstega leta starosti, ki spoznavajo ter odkrivajo, kaj vse mora tekmovalec v različnih situacijah znati, da lahko uspešno kroti motor ne stezi in se izogiba napakam, da se lahko kosa s tekmeci ter jih na dirki prehiteva ali pa samo uspešno brani svoj položaj.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.